2wd cossun loota ohc.n perään
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1334
- Liittynyt: Pe Toukokuu 9. 9:26:55 2003
- Paikkakunta: Lammin hämeenlinna
2wd cossun loota ohc.n perään
onko sovittanut t5 kytkinkoppaan ohc startin ja käyttänyt ohc 215mm vauhtipyörää? suunnitteilla t5 laatikko ja hyllyssä olis 215mm sachs race asetelma ja vauhtipyörä. vai täytyykö teettää isompi vauhtipyörä cossun hammaskehällä. cossun startti ei taida sopia paikalleen(vaikka olisi cosan v.pyörä) kun kyseessä takaveto escort.
ford escort´79 tic
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 293
- Liittynyt: La Kesäkuu 3. 14:24:52 2006
- Paikkakunta: 09-area border guard
Itsellä automaatin (sierra/scorppio)turpiinikotelo muutettu kytkinkäyttöön,on 16mm lyhyempi, sovitteen teko oli helppohomma.Kytkimen käyttö itsellä neste käyttöinen(saab,mondeo tyyppinen)
startti oikealla puolella, ohc:n vauhtipyörä ja startti,esco mkII:ssa kiinni.
Omaa T5 kytkinkoppaa olen myös nähnyt käytettävän,muutoksia ainakin vauhtipyörä,startin kääntö (solkku alaspäin) ja kaasupoljinta täytyy siirtää?
startti oikealla puolella, ohc:n vauhtipyörä ja startti,esco mkII:ssa kiinni.
Omaa T5 kytkinkoppaa olen myös nähnyt käytettävän,muutoksia ainakin vauhtipyörä,startin kääntö (solkku alaspäin) ja kaasupoljinta täytyy siirtää?
-
- Viestit: 1015
- Liittynyt: Su Toukokuu 12. 19:00:09 2002
Re: 2wd cossun loota ohc.n perään
adh kirjoitti:onko sovittanut t5 kytkinkoppaan ohc startin ja käyttänyt ohc 215mm vauhtipyörää? suunnitteilla t5 laatikko ja hyllyssä olis 215mm sachs race asetelma ja vauhtipyörä. vai täytyykö teettää isompi vauhtipyörä cossun hammaskehällä. cossun startti ei taida sopia paikalleen(vaikka olisi cosan v.pyörä) kun kyseessä takaveto escort.
mulla oli t5 ja ohc vauhtipyörä mä muistaakseni laitoin ohc startin keskipultista kiinni ja sitte kääntelet sitä että ois noin "keskellä" ja sen jälkeen poraat startin läpi uudet reijät ja pultit kiinni....
