2wd cossun loota ohc.n perään

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

adh
Viestit: 1334
Liittynyt: Pe Toukokuu 9. 9:26:55 2003
Paikkakunta: Lammin hämeenlinna

2wd cossun loota ohc.n perään

Viesti Kirjoittaja adh » Ke Heinäkuu 18. 12:34:09 2007

onko sovittanut t5 kytkinkoppaan ohc startin ja käyttänyt ohc 215mm vauhtipyörää? suunnitteilla t5 laatikko ja hyllyssä olis 215mm sachs race asetelma ja vauhtipyörä. vai täytyykö teettää isompi vauhtipyörä cossun hammaskehällä. cossun startti ei taida sopia paikalleen(vaikka olisi cosan v.pyörä) kun kyseessä takaveto escort.
ford escort´79 tic

wex4
CRSC jäsen 2015
Viestit: 293
Liittynyt: La Kesäkuu 3. 14:24:52 2006
Paikkakunta: 09-area border guard

Viesti Kirjoittaja wex4 » Ke Heinäkuu 18. 13:54:14 2007

Itsellä automaatin (sierra/scorppio)turpiinikotelo muutettu kytkinkäyttöön,on 16mm lyhyempi, sovitteen teko oli helppohomma.Kytkimen käyttö itsellä neste käyttöinen(saab,mondeo tyyppinen)
startti oikealla puolella, ohc:n vauhtipyörä ja startti,esco mkII:ssa kiinni.

Omaa T5 kytkinkoppaa olen myös nähnyt käytettävän,muutoksia ainakin vauhtipyörä,startin kääntö (solkku alaspäin) ja kaasupoljinta täytyy siirtää?

bpasi
Viestit: 1015
Liittynyt: Su Toukokuu 12. 19:00:09 2002

Re: 2wd cossun loota ohc.n perään

Viesti Kirjoittaja bpasi » Ke Heinäkuu 18. 22:28:57 2007

adh kirjoitti:onko sovittanut t5 kytkinkoppaan ohc startin ja käyttänyt ohc 215mm vauhtipyörää? suunnitteilla t5 laatikko ja hyllyssä olis 215mm sachs race asetelma ja vauhtipyörä. vai täytyykö teettää isompi vauhtipyörä cossun hammaskehällä. cossun startti ei taida sopia paikalleen(vaikka olisi cosan v.pyörä) kun kyseessä takaveto escort.

mulla oli t5 ja ohc vauhtipyörä mä muistaakseni laitoin ohc startin keskipultista kiinni ja sitte kääntelet sitä että ois noin "keskellä" ja sen jälkeen poraat startin läpi uudet reijät ja pultit kiinni.... :wink:

Vastaa Viestiin