Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Suh0
- Viestit: 321
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 14. 17:43:58 2006
- Paikkakunta: Akaa, Toijala
Viesti
Kirjoittaja Suh0 » Pe Marraskuu 23. 15:17:24 2007
Mulla olisi ylimääräsenä turbovolvosta jäänyt ehjä pumppu,voiko sen pistää sierraan sähköseen ruiskuun kun volvossa mekaaninen ja siinähän toimintapaine on minimissään n.5bar,lykkääkö tuo volvon pumppu liikaa ?
Voiko ton alkuperäsen paineensäätimen tilalle pistää säädettävät bensapaineensäätimen ?
kyseessä siis 2l ohc
Nissan Cedric -86 2,8l TD
-
JP
- Viestit: 479
- Liittynyt: Su Maaliskuu 24. 19:18:06 2002
- Paikkakunta: Rantasalmi
Viesti
Kirjoittaja JP » Pe Marraskuu 23. 18:36:53 2007
kyllä se paineen säädin hoitelee sen paineen alennuksen ja alkuperäisen säätimen voi korvata säädettävällä mallilla..
-
Suh0
- Viestit: 321
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 14. 17:43:58 2006
- Paikkakunta: Akaa, Toijala
Viesti
Kirjoittaja Suh0 » La Marraskuu 24. 13:26:06 2007
niin olikos siinä pumpussakin joku oma paineensäädin ? ja tossa imusarjassa sijaitsevan paineensäätimen tilalle voi siis pistää säädettävän ?
Nissan Cedric -86 2,8l TD
-
hana
- Viestit: 241
- Liittynyt: Ma Joulukuu 29. 10:20:42 2003
- Paikkakunta: Lempäälä
Viesti
Kirjoittaja hana » La Marraskuu 24. 17:17:36 2007
Sorry, käsitin väärin
Tod näk siinä pumpussa ei ole paineensäädintä.
Ja ainahan voit käyttää sitä Sipen omaa säädintä.
Mulla on CVH EFI koneessa sellanen pumppu joka lykkää 5 bar, (tuottoa en muista) paineensäädin on vakio eikä mitään ongelmia.
-
Suh0
- Viestit: 321
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 14. 17:43:58 2006
- Paikkakunta: Akaa, Toijala
Viesti
Kirjoittaja Suh0 » Su Marraskuu 25. 11:57:49 2007
jeeps, no tuskinpa ainakaan tolla volvon pumpulla tuotto kesken loppuu, pistän sen nyt sit ainakin tonne ja mittareihin kiinni sithän sen näkee mitä tekee

Nissan Cedric -86 2,8l TD