Bensapumpusta

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Suh0
Viestit: 321
Liittynyt: Pe Huhtikuu 14. 17:43:58 2006
Paikkakunta: Akaa, Toijala

Bensapumpusta

Viesti Kirjoittaja Suh0 » Pe Marraskuu 23. 15:17:24 2007

Mulla olisi ylimääräsenä turbovolvosta jäänyt ehjä pumppu,voiko sen pistää sierraan sähköseen ruiskuun kun volvossa mekaaninen ja siinähän toimintapaine on minimissään n.5bar,lykkääkö tuo volvon pumppu liikaa ?

Voiko ton alkuperäsen paineensäätimen tilalle pistää säädettävät bensapaineensäätimen ?

kyseessä siis 2l ohc
Nissan Cedric -86 2,8l TD

JP
Viestit: 479
Liittynyt: Su Maaliskuu 24. 19:18:06 2002
Paikkakunta: Rantasalmi

Viesti Kirjoittaja JP » Pe Marraskuu 23. 18:36:53 2007

kyllä se paineen säädin hoitelee sen paineen alennuksen ja alkuperäisen säätimen voi korvata säädettävällä mallilla..

Suh0
Viestit: 321
Liittynyt: Pe Huhtikuu 14. 17:43:58 2006
Paikkakunta: Akaa, Toijala

Viesti Kirjoittaja Suh0 » La Marraskuu 24. 13:26:06 2007

niin olikos siinä pumpussakin joku oma paineensäädin ? ja tossa imusarjassa sijaitsevan paineensäätimen tilalle voi siis pistää säädettävän ?
Nissan Cedric -86 2,8l TD

hana
Viestit: 241
Liittynyt: Ma Joulukuu 29. 10:20:42 2003
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja hana » La Marraskuu 24. 17:17:36 2007

Sorry, käsitin väärin :oops:
Tod näk siinä pumpussa ei ole paineensäädintä.
Ja ainahan voit käyttää sitä Sipen omaa säädintä.

Mulla on CVH EFI koneessa sellanen pumppu joka lykkää 5 bar, (tuottoa en muista) paineensäädin on vakio eikä mitään ongelmia.

Suh0
Viestit: 321
Liittynyt: Pe Huhtikuu 14. 17:43:58 2006
Paikkakunta: Akaa, Toijala

Viesti Kirjoittaja Suh0 » Su Marraskuu 25. 11:57:49 2007

jeeps, no tuskinpa ainakaan tolla volvon pumpulla tuotto kesken loppuu, pistän sen nyt sit ainakin tonne ja mittareihin kiinni sithän sen näkee mitä tekee :P
Nissan Cedric -86 2,8l TD

Vastaa Viestiin