Alakierrosvääntöä tässä lähinnä haetaan, Nivassa sitä ei oo koskaan edes tarpeeksi
Enemmän kipinää? (tulppa-asiaa)
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Krisse
- Viestit: 1340
- Liittynyt: La Helmikuu 2. 15:48:38 2002
- Viesti:
Enemmän kipinää? (tulppa-asiaa)
Jos jakajasytytyksellisen vakiokoneen tulpan vakio kärkiväli on se 0.7 ja siihen vaihtaa kärjettömän sytytyksen ja suurtehopuolan nii voidaanko kärkiväliä kasvattaa ja saada isompi bäng?
Alakierrosvääntöä tässä lähinnä haetaan, Nivassa sitä ei oo koskaan edes tarpeeksi
Alakierrosvääntöä tässä lähinnä haetaan, Nivassa sitä ei oo koskaan edes tarpeeksi
Fiesta 76-03, 1.0-1.8, Focus '06, Niva, LJ70 ja paljon muuta @ wonk.sytes.net/76s/
-
tumppe
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 6264
- Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
- Paikkakunta: Pohjanmaa
Re: Enemmän kipinää? (tulppa-asiaa)
Eikös se käytännössä mee niin että isommalla kärkivälillä toimii alhaalta paremmin ja pienemmällä toimii yläkierroksilla paremmin, näin mulle on opastettu, mutta ei nyt varmaan ihan älyttömästi kannata kärkiväliä kasvattaa, kokeilemalla ehkä saat haettua sen sopivan välyksen.
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)