Esco mk2
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
Esco mk2
Eli siis mulla naukas 1300:n kentti kiinni(vihdoin) ja nyt oiski hyvä sauma pistää rahaa kiinni hyvään mottiin.kone olisi 1600cc koskas alkaa olla noi 2000:n luvat myytyjä..mulle on suositeltu 1600cc kenttiä ja 1600ohc koneita..eikös ole että kent on huomattavasti kevyempi verrattuna ohc:n mutta ohc:n koneesta saa hyvillä palikoilla kiitettävästi kiukkua esiin, mutt miten käy kentin virityksessä??kertokaa omia kokemuksianne asiasta...
-
- Viestit: 526
- Liittynyt: La Joulukuu 28. 20:23:39 2002
- Paikkakunta: Paltamo
Re:Esco mk2
molemmista saa jos asaa tehä.. Ohc:sta yleensä jotai 120-150hv ja kentistä samat.. olen kuullut jopa 160hv kenttiläisistäki.<br><br>Multa löytys jotai 1600:sia jos kehtaat kattella tarpeeks vanhoja myynti ilmoituksia tuolta myydää/ostetaan puolelta 

Opel Omega 3000 24V | Opel Ascona | BMW M3 R/F
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6559
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
- Paikkakunta: Helsinki..... #54
Re:Esco mk2
Ei ole juurikaan painoeroa.
Escort mk1 -70
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76
-
- Ylläpitäjä
Re:Esco mk2
Mulla oli 1.6kent millin ylikoossa, virikansi, anglian männät, BCF3nokka, 40mm ortot ja peltisatsi. Tehoja en tiie (varmaan joku 120hp), mutta ihan hyvin se ainakin potki. Pari vuotta se kesti rääkkiä, kunnes tuli henki pihalle. (kiertokanki lohkosta läpi)