Esco mk2

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Escobaar
Ylläpitäjä

Esco mk2

Viesti Kirjoittaja Escobaar » Ti Marraskuu 11. 11:09:56 2003

Eli siis mulla naukas 1300:n kentti kiinni(vihdoin) ja nyt oiski hyvä sauma pistää rahaa kiinni hyvään mottiin.kone olisi 1600cc koskas alkaa olla noi 2000:n luvat myytyjä..mulle on suositeltu 1600cc kenttiä ja 1600ohc koneita..eikös ole että kent on huomattavasti kevyempi verrattuna ohc:n mutta ohc:n koneesta saa hyvillä palikoilla kiitettävästi kiukkua esiin, mutt miten käy kentin virityksessä??kertokaa omia kokemuksianne asiasta...

zakspeed
Viestit: 526
Liittynyt: La Joulukuu 28. 20:23:39 2002
Paikkakunta: Paltamo

Re:Esco mk2

Viesti Kirjoittaja zakspeed » Ti Marraskuu 11. 11:19:41 2003

molemmista saa jos asaa tehä.. Ohc:sta yleensä jotai 120-150hv ja kentistä samat.. olen kuullut jopa 160hv kenttiläisistäki.<br><br>Multa löytys jotai 1600:sia jos kehtaat kattella tarpeeks vanhoja myynti ilmoituksia tuolta myydää/ostetaan puolelta ;)
Opel Omega 3000 24V | Opel Ascona | BMW M3 R/F

Jallu
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 6559
Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
Paikkakunta: Helsinki..... #54

Re:Esco mk2

Viesti Kirjoittaja Jallu » Ti Marraskuu 11. 11:28:30 2003

Ei ole juurikaan painoeroa.
Escort mk1 -70
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76

Sierra_B@R
Ylläpitäjä

Re:Esco mk2

Viesti Kirjoittaja Sierra_B@R » Ti Marraskuu 11. 11:29:28 2003

Mulla oli 1.6kent millin ylikoossa, virikansi, anglian männät, BCF3nokka, 40mm ortot ja peltisatsi. Tehoja en tiie (varmaan joku 120hp), mutta ihan hyvin se ainakin potki. Pari vuotta se kesti rääkkiä, kunnes tuli henki pihalle. (kiertokanki lohkosta läpi)

Vastaa Viestiin