sierran vakio pumpun(0.28-0.38bar) paineet/tuotto ei tunnu piisaavan
1ja2 saa vedettyy hyvin 3 ja 4 pensa rupee loppumaan rupee mooaamaan paukkumaan jne...
missä vika

Valvoja: CRSC Hallitus
Samaa kyselisin minä kanssa!Sammy kirjoitti:Itselläni on lähes sama projekti tulossa kohtapuoliin mk1 escoon. kone on vapari IS, kannattaako laittaa erillinen säiliö tankinviereen johon ,lähtö ruiskunpumpulle,paluu,b.tankista linja säiliöön ja esim säiliön päältä takas bensatankkiin, jos rupee tulvimaan.
tuleesierra friikki kirjoitti:onhan sulla kytkettynä paineen säätimeen imusarjastaletku että ahtopaine pääsee säätämään polt.painetta
miten niin kummallekkinRubberDuck kirjoitti:kummallekin oma letku imusarjasta niinhän.
laittaa imusarjasta niin pienentää bensanpainetta alipaineenpuolella.timppaanen kirjoitti:tuleesierra friikki kirjoitti:onhan sulla kytkettynä paineen säätimeen imusarjastaletku että ahtopaine pääsee säätämään polt.painetta
edit:eipäs muuten ookkaan imusarjasta mulla tulee siihen säätimeen letku ahto putkesta pitääkö toi vaihtaa tulemaan imusarjasta
ei auttanuAksu kirjoitti:Tarkista tankin huohotus.korkki irti ja nätisti ajamaan ja toistuuko sama vielä.
timppaanen kirjoitti:pitää nostaa ylös
eli nytte ollaan tälläsessä tilanteessa tankilta on 13mm lähtö siitä menee ton kokonen letku rst escon bensapumpulle siitä lähtee 8mm b.letku menee bensan paineen säätimelle(turbo) siitä letkut paineistetuille weberin 40mm vaakatuplille bensan paine tyhjäkäynnillä n 0.25bar
sitte lähtee ajamaan vetää 1,2,3 bensan paine vetää 0 rupee paukkumaan vetää laihalle jne...
osaako joku sanoo missä vika
Mulla oli cossussa samanlaisia ongelmia kun pumppu ei ollut tarpeeksi
alhaalla( bensan pinnan alapuolella)laitoin siirtopumpuksi(sarjaan) tavallisen Facetin ja nyt on pelannut.
edit:ite oon harkinnu weberin 45 turbo tupliin siirtymistä ois ainaki kaikki varmasti paineistettu
Aksu kirjoitti:Onko sulla kaasarimallin tankki ja sähköinen pumppu ?
Jos niin ei se pumppu ei ime kunnolla(jos lainkaan).
Tee 1-1,5L siirto säiliö s-pumpulle.
Vastauksia tähän kiitosSammy kirjoitti:Itselläni on lähes sama projekti tulossa kohtapuoliin mk1 escoon. kone on vapari IS, kannattaako laittaa erillinen säiliö tankinviereen johon ,lähtö ruiskunpumpulle,paluu,b.tankista linja säiliöön ja esim säiliön päältä takas bensatankkiin, jos rupee tulvimaan.
Etkös tuossa jo aiemmin todennut että siinä on 13mm lähtö tankilta?timppaanen kirjoitti: joo kaasaritankki on.mulla on tällä hetkellä tekeillä konehuoneeseen 3litran kerääjäsäiliö säiliöstä bensa imetää dohc scorpion b.pumpulla kaasareille, paluu menee tohon pöntölle ja sitte ko pönttö rupee oleen täynnä niin sitte se rupee päästään bensaa paluulinjaa pitkin takas tankille. jokohan tolla rupeis toimimaan