ps. onko jollain kokemusta pakosarjojen tekemisestä kyseiseen räpellykseen??
v6 tuplaturbo
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Sierraxr4x4
- Viestit: 275
- Liittynyt: To Marraskuu 28. 13:34:33 2002
- Paikkakunta: Laihia
v6 tuplaturbo
elikkäs tommonen olis tarkotus rakennella! hyvät vinkit ois poikaa! no tarkoitus ois vaihtaa takomännät, säädettäväruisku (hestec), kannet virtaamaan! mutta mikä nokka??? mistä paremmat kansipahvit? entä tehokkaampi öljypumppu?
ps. onko jollain kokemusta pakosarjojen tekemisestä kyseiseen räpellykseen??
ps. onko jollain kokemusta pakosarjojen tekemisestä kyseiseen räpellykseen??
sierra xr4x4
escort mk1
escort mk1
-
ylimark
- Viestit: 920
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 10. 20:10:17 2003
- Paikkakunta: Jkl
Paljonko sulla on tehotavote siinä härvelissä? Vakio nokalla ja kansipahveilla pärjää aika pitkälle (>300). Enemmän viritettäessa voi vakio kiertokangilla heittää vesilintua.
Öljypumppuja saa ainkin Moposportista. Pakosarjatkaan ei ole mikään ihmeellinen homma vääntää varsinkaan 2.8:n kun ei oo ku kaks pakokanavaa.
Ei muuta ku onnea projektiin! Millaisia ahtimia meinasit käyttää?
Öljypumppuja saa ainkin Moposportista. Pakosarjatkaan ei ole mikään ihmeellinen homma vääntää varsinkaan 2.8:n kun ei oo ku kaks pakokanavaa.
Ei muuta ku onnea projektiin! Millaisia ahtimia meinasit käyttää?
-
Sierraxr4x4
- Viestit: 275
- Liittynyt: To Marraskuu 28. 13:34:33 2002
- Paikkakunta: Laihia
-
ylimark
- Viestit: 920
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 10. 20:10:17 2003
- Paikkakunta: Jkl
No on sulla ainaki ahtimilla kokoa =)
Minkerissä käytettiin käsitykseni mukaan vakio kankia ja tehokkaammassa mallissa oli 323hv@6000rpm ja 472Nm@2800rpm.
Voipi vaan jäädä haaveeks tollaset väännöt noin alhaalta sun ahtimilla
Minkerissä käytettiin käsitykseni mukaan vakio kankia ja tehokkaammassa mallissa oli 323hv@6000rpm ja 472Nm@2800rpm.
Voipi vaan jäädä haaveeks tollaset väännöt noin alhaalta sun ahtimilla
-
Jallu
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6559
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
- Paikkakunta: Helsinki..... #54
"puuhapete" saattaa antaa vinkkejä, mikäli oikeen oikeen kauniisti pyydät.
http://www.sunpoint.net/~turbosierra/
http://www.sunpoint.net/~turbosierra/
Escort mk1 -70
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76
-
Sierraxr4x4
- Viestit: 275
- Liittynyt: To Marraskuu 28. 13:34:33 2002
- Paikkakunta: Laihia
riittäis toki mut tosta kutvosesta kun on helpompi tehä tuplaturbo, kun se että rupee vetämään pakopukia puolelta toiselle.... ja siinä tulee sit se viive... noi ahtimet ovat s1b 360laakerillaytte kirjoitti:Mut siinä niitä T2:a on kaksi
Edit: otsikko luettu uudestaanRiittäs noihin tehoihin yksikin S2:n
sierra xr4x4
escort mk1
escort mk1
-
Sierraxr4x4
- Viestit: 275
- Liittynyt: To Marraskuu 28. 13:34:33 2002
- Paikkakunta: Laihia
no minkälaista tehoa tolla vakio nokalla vois saaha??? voishan sitä koittaa vaik aluksi tolla vakio nokalla???? tai si joku mieto katunokka!!ylimark kirjoitti:Noilla ahtimilla ei varmaan kannata nokkaa vaihtaa kovin tiukkaan (jos ollenkaan), ettei siitä koneesta tuu liian ylävireistä. Ennemmin ahtoja lisää
sierra xr4x4
escort mk1
escort mk1
-
Sierraxr4x4
- Viestit: 275
- Liittynyt: To Marraskuu 28. 13:34:33 2002
- Paikkakunta: Laihia
-
ytte
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
- Paikkakunta: Pyhäjärvi
-
ylimark
- Viestit: 920
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 10. 20:10:17 2003
- Paikkakunta: Jkl
Ite kaavailin ruiskuks Megasquirtia lähinnä sen hinnan takia.. Imusarjan löytyy 2.8 EFI koneesta suoraan. Ota myös virranjakaja samasta myllystä, jos et käytä suorasytkää, MFI jakaja ei käy EFI imusatsin kanssa. 2.9 Imusatsinki pitäs mennä suoraan, mutta se virtaa huonommin ku 2.8 EFI..Sierra xr4x4 kirjoitti:no pittääpä kattoo si ku on siin vaiheessa! mikä ruisku sulla muuten on?? pitänee toi imusarja tehä kans uusiksi!! mitäs suuttimia noissa on käytetty??
-
Sierraxr4x4
- Viestit: 275
- Liittynyt: To Marraskuu 28. 13:34:33 2002
- Paikkakunta: Laihia
-
Sierraxr4x4
- Viestit: 275
- Liittynyt: To Marraskuu 28. 13:34:33 2002
- Paikkakunta: Laihia
tossa on asiaaytte kirjoitti:Toisaalta 2.8 ja 2.9 vääntää ihan tarpeeks alhaalta vaikka turbot ei ois vielä mukana ja + vielä että ei hajoo voimansiirto niin helposti.
Itellä ois kans tässä v6 projekti edessä tosin 24v ja yhdellä schwitzerillä, joten kivaa tiedossa ku pakosarjojen teko alkaa
sierra xr4x4
escort mk1
escort mk1
-
samiharju
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
-
ytte
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
- Paikkakunta: Pyhäjärvi
Oishan se, tai ois ja ois.Sierra xr4x4 kirjoitti:tossa on asiaaytte kirjoitti:Toisaalta 2.8 ja 2.9 vääntää ihan tarpeeks alhaalta vaikka turbot ei ois vielä mukana ja + vielä että ei hajoo voimansiirto niin helposti.
Itellä ois kans tässä v6 projekti edessä tosin 24v ja yhdellä schwitzerillä, joten kivaa tiedossa ku pakosarjojen teko alkaa![]()
onnee pakosarjojen tekemiseen
eik ois helpompi laittaa kaks schwitzeriä
http://groups.msn.com/VIRIVIRI/ytte.msn ... PhotoID=80
-
Sierraxr4x4
- Viestit: 275
- Liittynyt: To Marraskuu 28. 13:34:33 2002
- Paikkakunta: Laihia