Kansitöitä ja muuta(=murheita)

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

voortman
Ylläpitäjä

Kansitöitä ja muuta(=murheita)

Viesti Kirjoittaja voortman » Ma Huhtikuu 19. 17:56:41 2004

Elikkäs olis täs kevää aikan tarkoitus pistää 2.0 OHC Efi koneesee vähä uutta palikkaa kanteen...elikkäs burton 266ast. nokka(11.68mm nostoo) ja 48mm rosterivenat imupuolelle, 2mm kannest pois ja kanavien muotoilu...vähän mieto nokka mutta nostoa paljon...toimii kuuleman mukaa paremmin pruuttakonees...(alkaa ruisku kai sekoilee yli 290ast nokal...???) kellää tietoa JR-tehokannen työnlaadust...pitäis olla ok mutta kellä käytännön kokemusta???


...sitte niitä ongelmia:eli sierran keskuslukko. on vaihdettu solenoidi(moottori) kuskin oveen mutta ongelmana on että ei ohjaa muita lukkoja...toimii ku painaa vastustajan ovesta lukkoo mutta muuten ei...samal uusia ilmiöitä...ku lukkoo liikuttelee edestakaisin apparinpeilistä kuuluu aina outo raksahdus...niinku siellä olis joku rele??? ei foortti oo mtn ilman erikoisia sähköhäiriöitä... :D ...sitte vielä...mikäs aiheuttaa tyhjäkäynnin p*r**leellisen vaeltelun???? Käy hienosti ku lyö käyntii mut ku on ajanu tasasesti ja painaa kytkimen pohjaa nii alkaa käymää välil 500-1500...auttaiskohan p-ainejärj. putsaus vai tekeekö ilmamäärämittari...vuotoa ei imupuolel tunnu olevan...

...siinä juttua purtavaks...

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » Ma Huhtikuu 19. 19:50:57 2004

Noitten keskuslukkojen kanssa on tullu pelehdittyä millon missäkin. Kannattaa ensimmäisenä kattoo että ne lukot saa maita kunnolla. Maaviat tekee mitä ihmeellisempiä temppuja.

Tyhjäkäynnin vaeltelun todennäköisesti aiheuttaa takerteleva lisäilmaventtiili, eli se tötsä siinä kaasuläpän vieressä. Kahdella pultilla kiinni. Sen putsaamiseen on jossain ohjeitakin, mutta eikös se taas vähän aikaa pelaa kun liottelee yön yli bensassa sen venttiiliosan.
Jäsen #606

voortman
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja voortman » La Huhtikuu 24. 1:45:57 2004

Täytynee tarkastaa lisäilmavena ja samal tarkastaa myöski ilmamäärämittarin... 8) Voipi olla maavika lukoissa...täytynee viritellä muutama uus maapiuha lisää :P ...ja tarkastaa liitokset savun jälkeen...

Sitte jotai asian läheltä kulkevaa...Minkälaista hintaa turbotec(K-S autosäätö) pitää chippauksella...?

Tähtisilmä
Viestit: 436
Liittynyt: Ti Huhtikuu 8. 12:38:32 2003
Paikkakunta: Pohjois Savo

Viesti Kirjoittaja Tähtisilmä » La Huhtikuu 24. 11:04:30 2004

voortman kirjoitti: Sitte jotai asian läheltä kulkevaa...Minkälaista hintaa turbotec(K-S autosäätö) pitää chippauksella...?
Riippuu kulkupelistä, softasta ja mitä tehdään, soita rohkeasti Mikalle ja kysy hinta-arvio, turha sitä täällä on arvuutella, metsään menee kumminkin!
S a a b & F o r d

voortman
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja voortman » Ti Huhtikuu 27. 10:33:44 2004

Käyntiongelmat saatu kuriin...pikku puhdistelu tekee kummasti asiaa :) Nyt tutkitaanki että meneekö sierain leimasta läpi :D

Vastaa Viestiin