Elikkäs olis täs kevää aikan tarkoitus pistää 2.0 OHC Efi koneesee vähä uutta palikkaa kanteen...elikkäs burton 266ast. nokka(11.68mm nostoo) ja 48mm rosterivenat imupuolelle, 2mm kannest pois ja kanavien muotoilu...vähän mieto nokka mutta nostoa paljon...toimii kuuleman mukaa paremmin pruuttakonees...(alkaa ruisku kai sekoilee yli 290ast nokal...???) kellää tietoa JR-tehokannen työnlaadust...pitäis olla ok mutta kellä käytännön kokemusta???
...sitte niitä ongelmia:eli sierran keskuslukko. on vaihdettu solenoidi(moottori) kuskin oveen mutta ongelmana on että ei ohjaa muita lukkoja...toimii ku painaa vastustajan ovesta lukkoo mutta muuten ei...samal uusia ilmiöitä...ku lukkoo liikuttelee edestakaisin apparinpeilistä kuuluu aina outo raksahdus...niinku siellä olis joku rele??? ei foortti oo mtn ilman erikoisia sähköhäiriöitä...

...sitte vielä...mikäs aiheuttaa tyhjäkäynnin p*r**leellisen vaeltelun???? Käy hienosti ku lyö käyntii mut ku on ajanu tasasesti ja painaa kytkimen pohjaa nii alkaa käymää välil 500-1500...auttaiskohan p-ainejärj. putsaus vai tekeekö ilmamäärämittari...vuotoa ei imupuolel tunnu olevan...
...siinä juttua purtavaks...