garretin kiinnitys

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

+2.bar
Viestit: 160
Liittynyt: To Toukokuu 1. 11:05:29 2003

garretin kiinnitys

Viesti Kirjoittaja +2.bar » Ke Huhtikuu 21. 11:46:47 2004

:?: onko ideoita miten 2wd cossun ahdin pysyis kiinni parhaiten,.?
lähinnä ongelma on turbon värinävaimennin.
minkälainen kapistus olis hyvä? kokemuksia?
katteli burtonilta semmosta kolmio hässäkkää? hyvä oli ainakin hinta.!
oma dumberi oli fordilla sikahintainen.......

jos suomesta sellasen sais niin pirun hyvä.

Vieras
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ke Huhtikuu 21. 12:05:01 2004

Rakenna itse sellanen kolmiojalka ja siihen uniballnivel.

+2.bar
Viestit: 160
Liittynyt: To Toukokuu 1. 11:05:29 2003

Viesti Kirjoittaja +2.bar » Ke Huhtikuu 21. 12:52:53 2004

ckolli kirjoitti:Rakenna itse sellanen kolmiojalka ja siihen uniballnivel.
ajattelin että se on liian jämerä.! eikö ton tars päästä "elämään hiukan".
???? sehän tappaa tärinän orkkiksessa niihin prikkoihin.

Jasu
Viestit: 1987
Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 19:53:15 2002
Paikkakunta: Tampere / Isojoki

Viesti Kirjoittaja Jasu » Ke Huhtikuu 21. 14:07:31 2004

Pistä vain se RS500 tyylinen dampperi. Se ainakin toimii.
Jäsen 194.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.

Popi
Viestit: 5538
Liittynyt: Su Joulukuu 29. 21:31:47 2002
Paikkakunta: Keski-Uusimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Popi » Ke Huhtikuu 21. 14:25:45 2004

Kysy jjs:ltä olisko sillä orig vaimentimia vielä jäljellä, jos sellanen kelpaa.
Escort, käyttö STw Focus ja Supermoto... :shock: ja toinen
Katoksessa myös https://www.lahdenkattohuolto.fi/ PASKANPUHUJAN myymä Hijazu. Poliisit kerto että autoo myydes voi puhuu paskaa niin paljon ku haluu ja ehtii eikä oo rikollinen!! Hyvä tietää ku myy rojuja ;)

+2.bar
Viestit: 160
Liittynyt: To Toukokuu 1. 11:05:29 2003

Viesti Kirjoittaja +2.bar » Ke Huhtikuu 21. 14:50:24 2004

Popi kirjoitti:Kysy jjs:ltä olisko sillä orig vaimentimia vielä jäljellä, jos sellanen kelpaa.

mikä? kuka? on jjs

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ke Huhtikuu 21. 15:02:42 2004

+2.bar kirjoitti:
Popi kirjoitti:Kysy jjs:ltä olisko sillä orig vaimentimia vielä jäljellä, jos sellanen kelpaa.

mikä? kuka? on jjs
http://www.cosworthrsclub.com/foorumi/p ... file&u=417
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

Vieras
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ke Huhtikuu 21. 15:33:38 2004

Mulla ois yks orkkis dampperi, toimivaki jopa.

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Ke Huhtikuu 21. 20:14:52 2004

Jasu kirjoitti:Pistä vain se RS500 tyylinen dampperi. Se ainakin toimii.
Ongelma on vain löytää orkkis500 -"hevosenkenkädampperi". Yhden olen livenä nähnyt...
Ckollin mainitsema kolmijalka + uniballit on alkuperäistoteuksena RS200:ssa.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

Vieras
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ke Huhtikuu 21. 20:53:57 2004

Olen laittanut kuvia erilaisista damppereista esim "viritä lisää" ym paikkoihin,.
En muista missä on mutta etsi, sillä en tee sitä puolestasi.

Sanoisin että tee se hyvin ettet joudu siihen mihin olen joutunut. Sarjaa hitsataan ja hitsataan.

Vieras
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ke Huhtikuu 21. 20:56:07 2004

Lisävinkkinä, Cossun vakiosarja riittää jopa +700hv asti josta on penkitystulokset.

Vastaa Viestiin