Taas taistelemassa..
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Taas taistelemassa..
Taas se vaan on käytävä taistoon vääriä seoksia vastaan.
Eli nyt heräilee kysymys, että miten teidän autojen seos mittarit käyttäytyy osa kaasu kiihdytyksellä?
Ku mulla se ei suostu vetämään kiihytyksissä seos mittariin yhtään valoa palamaan (niin laihalla) kun kiihdyttää niin ettei oo ihan nilkka suorassa, mut sitte ku survoo sen polkimen ihan pohjaan ni sillon se kyl heittää ittensä niin että pari vihreetä palaa. Ja toinen on viel se et ku ajelee motarilla n.120 ni mittarissa ei pala yhtään valoa, ja taas ainoo tapa millä siihen saa mitään eloa on survoa nilkka suoraks.
Ajattelimpa vaan kysellä et jos tolle vaikka koittais jotain tehä ennen tehopenkkii.
JA SITTE VIEL SAMAAN TOPICIIN BONUS KYSYMYS
Eli mitkä kirteet on 205 lohkossa öljynpaine kellossa? Ku pitäs saada öljyn lämpö- ja painemittari kiinni mut ku en tiiä mitkä kierteet siinä on..
Eli nyt heräilee kysymys, että miten teidän autojen seos mittarit käyttäytyy osa kaasu kiihdytyksellä?
Ku mulla se ei suostu vetämään kiihytyksissä seos mittariin yhtään valoa palamaan (niin laihalla) kun kiihdyttää niin ettei oo ihan nilkka suorassa, mut sitte ku survoo sen polkimen ihan pohjaan ni sillon se kyl heittää ittensä niin että pari vihreetä palaa. Ja toinen on viel se et ku ajelee motarilla n.120 ni mittarissa ei pala yhtään valoa, ja taas ainoo tapa millä siihen saa mitään eloa on survoa nilkka suoraks.
Ajattelimpa vaan kysellä et jos tolle vaikka koittais jotain tehä ennen tehopenkkii.
JA SITTE VIEL SAMAAN TOPICIIN BONUS KYSYMYS
Eli mitkä kirteet on 205 lohkossa öljynpaine kellossa? Ku pitäs saada öljyn lämpö- ja painemittari kiinni mut ku en tiiä mitkä kierteet siinä on..
-
Niinpä... täys kaasulla, mut olis se kiva ku siin olis muitaki asentoja ku täysii tai moottorijarrutus, aika mulkku ajaa tolleen ruuhkas[PeXi] kirjoitti:noinhan seosmittarin kuuluuki toimia... täyskaasulla

Voiko moinen johtuu kaasuläppän asento anturin väärästä asennosta? ku mä sillon purin koko kaasuläpän ja tein vaan merkin et missä se ennen oli ja sen mukaan pistin takas. Millä saan mitattuu et se on kohdallaan tai kumpaanko suuntaa sitä pitäs kääntää. En oo vielä kerenny mitata boxin päästä, että mitä arvoja se asentoanturi antaa. Jos ei sada ni vois mittailla kuhan pääsee täältä töistä pois. Kivaa olla pyöräkulmien säättäjänä ku ei oo hommia

-
Re: Taas taistelemassa..
Pakko antaa ihan bonus vastaus, jos sulla missään on minkä vaan ohc vanha öljykello niin ota se malliksi, kun meet adapteria ostaa selviää kierre siitä, saa myös päätellä asioitaTuunaavaAmis kirjoitti: JA SITTE VIEL SAMAAN TOPICIIN BONUS KYSYMYS

-
Eipä mulla ole vanhaa kelloa, sen takia tuota just kyselin et jos jollain on ni kurkkais sen kierteen. Se on varmaan joku tuumanen standardi putki liitin koko (tai sit ei) mut mikä se sit on. Kait sitä pitäs repii se kello irti ja ottaa kaikki muutki osat mukaan ja lähtee tutkimaan johonki liikkeeseen.
-
Mul on nyt siinä polttoaine paineet 4bar. Yks olis tietty jos jossain välissä aksu jaksais käydä kuhan olis vähä aurinkoisempi päivä ni vois kokeilla sen boxilla mitä tekee. Mut mä epäilen (tai ainaki haluun) et se boxi olis isomille suuttimille, pitäs olla kaikki tavarat samasta autostaTurbo_IS kirjoitti:Alkaa tuntumaan siltä, että sulla on se lastu tehty jollekin isommille suuttimille. Millaiset sulla oli polttoaineenpaineet?

-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
OK, soitellaan tarkemmin huomenna. Lähden jos saunan remonttiprojekti antaa myöden.
Edit: ja Amis järjestää sitten tyttöystävänsä näytille, mä haluun nähdä minkälainen naisen pitää olla että mies venyttää autoprojektia näin pitkälle

Edit: ja Amis järjestää sitten tyttöystävänsä näytille, mä haluun nähdä minkälainen naisen pitää olla että mies venyttää autoprojektia näin pitkälle

MB SLK 230 kompressor
Volvo V40 T4
Yamaha FZS 600 "Fazer"
Ford Transit Matkaaja "nakkikioski"
MB SLK 230 kompressor
Volvo V40 T4
Yamaha FZS 600 "Fazer"
Ford Transit Matkaaja "nakkikioski"