Esco Puutuu!!

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

rst1power
Ylläpitäjä

Esco Puutuu!!

Viesti Kirjoittaja rst1power » Ti Elokuu 24. 21:54:36 2004

Kertokaahan joku fiksu mikä mättää?
Kaikki alko siitä ku tuli laitettua jäykempää jousta hukkiksen kellon avuks

Ja unohtu sit tukkia reikä ohjaus letkusta ja kuinka ollakkaan koe ajolla skadam paineet kävi lähellä
2kiloo, ja järjetön pamaus tietty perästä.

Ja nyt kun lähtee ahtamaan niin auto booaa samantien eikä mee siis mihinkään :x
Jos vaan jollain olis ideoita.. :shock:

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » Ti Elokuu 24. 22:16:18 2004

?turbon pako siivet suoraks? eiku
pöntössä sisuskalut tukkineet ulostulon.
:D :D :D :D :D :D :D :D
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ti Elokuu 24. 22:25:20 2004

Liian jäykkä jousi ja pukkaa reijästä paineet ulos
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

rst1power
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja rst1power » Ti Elokuu 24. 22:30:42 2004

siipicossu kirjoitti:Liian jäykkä jousi ja pukkaa reijästä paineet ulos
On siis vaihdettu uus letku..
mikähän anturi sieltä vois hajota yleisesti..

rst1power
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja rst1power » To Elokuu 26. 19:19:57 2004

EIKÖ KUKAAN TIEDÄ MITÄÄN RS TURBON OIREISTA? :shock:
Onko boksi kuinka herkkä hajoamaan tommosesta?
Onko niin ettei sytkää sais säätää jakajasta?

Ja auto käyttäytyy just niin että ei tiedä meniskö vai ei.. ehkä noin 80hv
Pyöriltä tällä hetkellä..

Ja olisko jollain vaikkapa lainata boxia että pääsis kokeilee?

PasiZ
Viestit: 1033
Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
Paikkakunta: Salo, #480
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PasiZ » Pe Elokuu 27. 8:35:15 2004

rst1power kirjoitti:EIKÖ KUKAAN TIEDÄ MITÄÄN RS TURBON OIREISTA? :shock:
Onko boksi kuinka herkkä hajoamaan tommosesta?
Onko niin ettei sytkää sais säätää jakajasta?

Ja auto käyttäytyy just niin että ei tiedä meniskö vai ei.. ehkä noin 80hv
Pyöriltä tällä hetkellä..

Ja olisko jollain vaikkapa lainata boxia että pääsis kokeilee?
Onko kaikki ahtoletkut tarkistettu?? kuulostais vähän että joku letku pettänyt.

EDIT:

Tarkista myös imusarjasta boksille menevä letku...
Viimeksi muokannut PasiZ, Pe Elokuu 27. 10:05:55 2004. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka ;)
Fun is not a straight line

Ilpo
Viestit: 640
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:29:33 2001

Viesti Kirjoittaja Ilpo » Pe Elokuu 27. 9:35:40 2004

Jos mitään näkyvää syytä (irronneita letkuja tms.) ei näy niin heitän tällaisen arvauksen että sytkäboksin sisällä oleva MAP-anturi on ottanut siipeensä eikä boksi säädä sytkää oikein. Jos ahdot nousee normaalisti ja seokset on kunnossa eikä auto tunnu kulkevan niin sytkä on todennäköisesti toivottoman myöhäisellä. Sytytyksen perusennakko sääädetään jakajaa kääntämällä, kaikki muu onkin sitten boksin ohjaamaa.
Vihellys Ja Pauke - Virityspaja

rst1power
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja rst1power » Pe Elokuu 27. 12:13:14 2004

Ilpo kirjoitti:Jos mitään näkyvää syytä (irronneita letkuja tms.) ei näy niin heitän tällaisen arvauksen että sytkäboksin sisällä oleva MAP-anturi on ottanut siipeensä eikä boksi säädä sytkää oikein. Jos ahdot nousee normaalisti ja seokset on kunnossa eikä auto tunnu kulkevan niin sytkä on todennäköisesti toivottoman myöhäisellä. Sytytyksen perusennakko sääädetään jakajaa kääntämällä, kaikki muu onkin sitten boksin ohjaamaa.
No paineet nousee ihan normaalisti ja seoksia en ole päässy mittaamaan mut pitäis olla ihan kunnossa..
missään ei näy päällepäin vaurioita (edes boxin sisällä).
Pitänee kokeilla varovasti sytkän säätöä enemmän ennakon suuntaan niinhän se pitäis sit selvitä
Tällä hetkellä perusennakko on tosiaan jotain 8astetta..
Ja sit edelleen pitäis vaan kokeilla uutta boxia.. :?

Vastaa Viestiin