Liekkirenkaat 205 lohkoon?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
Liekkirenkaat 205 lohkoon?
Nyppään lohkon parin viikon päästä pois 4wd cossu sierrasta (lohko 205). 2. sylinterin vierestä sen verran kiero, että pitää tasottaa, jotta pysyy paineet sisällä...
Kannattaako samalla koneistaa liekkirenkaat vai onko ihan turhaa hommaa tohon vanhaan lohkoon? Kuinka paljon maksanee? Taitaa tarvita uuden (kalliin) tiivisteen noi liekkirenkaat? Burtonilta on jo yksi group A tilattuna...
Onko ylipäänsä turhaa hommaa koneistaa 205 lohkoo? Mistä sais halvalla 200-lohkon?
Kuka noita lohkoja koneistaa? Autoracingissä puhuivat jostain GT motor:sta. Onko siitä pajasta kellään kokemuksia?
Kiitti,
tero
Kannattaako samalla koneistaa liekkirenkaat vai onko ihan turhaa hommaa tohon vanhaan lohkoon? Kuinka paljon maksanee? Taitaa tarvita uuden (kalliin) tiivisteen noi liekkirenkaat? Burtonilta on jo yksi group A tilattuna...
Onko ylipäänsä turhaa hommaa koneistaa 205 lohkoo? Mistä sais halvalla 200-lohkon?
Kuka noita lohkoja koneistaa? Autoracingissä puhuivat jostain GT motor:sta. Onko siitä pajasta kellään kokemuksia?
Kiitti,
tero
-
- Viestit: 2567
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
- Paikkakunta: Mä missään asu
- Viesti:
jos sullei ole tarvetta pitkille pinnapulteille, niin tuskin tarvitsee 200 lohkoonkaan vaihtaa. toki helpottaisi tietää millaiset on tehotavoitteet.
liekkirenkaista on ollut puhetta, käytä hakua jos haluat enemmän tietää. niitä ei tartteta, hyvä kansipahvi on parempi vaihtoehto.
koneistamo riippuu siitä missäpäin sen pitäisi sijaita. kyllä suomessa on pajoja jotka lastua saa lohkosta otettua irti.
eli otaksun että helsingistä pitäisi koneistamon löytyä, ja sieltäpäin osaa helsingissä asuvat paremmin pajoja suositella.
liekkirenkaista on ollut puhetta, käytä hakua jos haluat enemmän tietää. niitä ei tartteta, hyvä kansipahvi on parempi vaihtoehto.
koneistamo riippuu siitä missäpäin sen pitäisi sijaita. kyllä suomessa on pajoja jotka lastua saa lohkosta otettua irti.
eli otaksun että helsingistä pitäisi koneistamon löytyä, ja sieltäpäin osaa helsingissä asuvat paremmin pajoja suositella.
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.
-
- Viestit: 4057
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
- Paikkakunta: Innercircle
-
- Ylläpitäjä
olkoon gt sitten
Kiitti kommenteista. Taidan vaan suoristaa tuon 205 lohkon gt motorsilla ja jättää liekkirenkaatkin väliin. Luin vähän vanhoja viestejä ja tulin siihen tulokseen, että liekkirenkaisiin liittyy enemmän riskejä kuin hyötyjä. Tehotavoitteet on 300-350hp, eli sen verran ettei tarvi vielä fööniä vaihtaa. Isompi välijäähdytin on jo ostettuna. Niin ja burtonilta group A kannentiiviste...
t.tero
t.tero
-
- Viestit: 423
- Liittynyt: Ti Joulukuu 25. 0:35:12 2001
Cossun vakio tiipparilla/cometicilla pääsee varmasti pitkälle ja on helppo paiskaa paikalle vaihtoehto,mutta kun liekkirenkaat saa pitämään ei tiivisteet enää pullahtele.Hajoo jotain muuta kuin kannen tiiviste.
Jos poraus on maltillinen ja kys kokoon löytyy tiivisteitä,ei kannata renkuloita laittaa.
Jos poraus on maltillinen ja kys kokoon löytyy tiivisteitä,ei kannata renkuloita laittaa.
Heikosta lompakosta kärsii koko harrastus.
Mutta kohta rävähtää, se on vissi =)
Mutta kohta rävähtää, se on vissi =)
-
- Viestit: 77
- Liittynyt: Su Huhtikuu 6. 1:44:47 2003
- Paikkakunta: Vaasa
-
- Viestit: 153
- Liittynyt: To Lokakuu 31. 16:38:59 2002
- Paikkakunta: suomi
Re: olkoon gt sitten
Ainoo mikä mulla on kestänyt on liekkirenkaat, Ei maksa oikeastaan mitään ja voi pitää vakio sierran pahvia. (tietysti sitä pitää vähän leikata) On se mun mielestä paljon järkevämpää kun ostaa muutaman satasen pahveja ja toivoi et kestää.teron kirjoitti:Kiitti kommenteista. Taidan vaan suoristaa tuon 205 lohkon gt motorsilla ja jättää liekkirenkaatkin väliin. Luin vähän vanhoja viestejä ja tulin siihen tulokseen, että liekkirenkaisiin liittyy enemmän riskejä kuin hyötyjä. Tehotavoitteet on 300-350hp, eli sen verran ettei tarvi vielä fööniä vaihtaa. Isompi välijäähdytin on jo ostettuna. Niin ja burtonilta group A kannentiiviste...
t.tero