ZVH

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Jani
Viestit: 201
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 12:36:14 2001
Paikkakunta: halikko

ZVH

Viesti Kirjoittaja Jani » Ma Toukokuu 16. 23:41:11 2005

Onkos moni rakennellut moisia koneita? 2.0 zeteciin käy turbo calibran männät? Olisi tällaist männät saatavana sopivaan hintaan. The mark is IASARacing. This maker don´t have market because they only make
pistons for competition engines(Nascar Racing, Touring car races, Drag
Races), and i have contact with the oficial seller, because this i can sell
that. I guarantee the quality of it, is very strong pistons, high quality.

I have GM rings for 86mm and 86,5mm, for 87mm i will need check, is more
dificult to get.

GM rings for 86mm or 86,5mm of bore, will cost to you 44 GBP.


Yhteensä 354 gbp eli vähä pääl 500 euroo. Olisiko muilla kiinnostusta männistä? vois sit samalla tilailla vähä enempi
Lancia Delta Integrale 8v
BMW E34 "M5"
MB S124 300TDT

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukormi » Ma Toukokuu 16. 23:43:00 2005

#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » Ti Toukokuu 17. 10:33:47 2005

Sanoisin että aika kalliit männät kun tulee vielä "väärään" koneeseen ja siten tarvitsee lisää työstöä. Kuitenkin noissa on männäntapin koko väärä ja venttiilikolot 16V koneelle.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

Jani
Viestit: 201
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 12:36:14 2001
Paikkakunta: halikko

Viesti Kirjoittaja Jani » Ti Toukokuu 17. 16:17:13 2005

Perkala! Olin lukenut vähä huolimattomasti/huono englanti. Eli se saa vissiin vähä kaiken kokosii mäntii?

I have aftermarket forged pistons in any measure and in any compressio ratio
you want. This pistons are made for work with 600+bhp.


Voisin antaa jollekin ton sähköpostin ja voisi sitten kysellä paremmalla englannin taidolla, että saako esim zvh:n kokosia mäntiä suoraan?
Lancia Delta Integrale 8v
BMW E34 "M5"
MB S124 300TDT

northwest
Viestit: 1322
Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja northwest » Ti Toukokuu 17. 20:11:11 2005

Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.

Sine
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 6041
Liittynyt: Ke Toukokuu 15. 1:12:37 2002
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sine » Ti Toukokuu 17. 20:35:13 2005

Sattui niin jännästi, että näiden mäntäihmisten osasto oli meidän oman SpeedConceptin osaston nurkan takana ACS 2005:ssa. Tulikin juteltua muutaman hetki heidän kanssaan ja vaikutti kyllä asialliselta pajalta. Tekevät vaikka mittojen mukaan männät, jos halutaan (tästä taisikin olla maininta tuolla Ralli.Netin ilmoituksessa). Toimitusajaksi veikkailivat 2-4 viikkoa ja maksu postiennakolla. Hurraa EU ja vapaa tavaroiden liikkuvuus!

Esco_bar
Viestit: 66
Liittynyt: Ke Helmikuu 27. 8:19:28 2002
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja Esco_bar » Ma Tammikuu 9. 21:11:47 2006

northwest kirjoitti:Kattokaas tätä,voisi auttaa mäntäongelmiin. :wink:
Kannattaa katsoa linkit.
Nostetaas aihe ylös! Onkohan klubilaisille kertyny jo kyseisen puljun männistä jotain kokemuksia? Alkaa koneen rakentelu taas poltella, kun se kesäkin sieltä jo hyvää vauhtia on tulossa... 8)

Jani
Viestit: 201
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 12:36:14 2001
Paikkakunta: halikko

Viesti Kirjoittaja Jani » Ma Tammikuu 9. 22:39:11 2006

Muistelisin että jotkut turbo celican männät myös kävisivät? Toyotan 3s-gte männät sais 420 euroon eli 2.0 turbo celican kone
Lancia Delta Integrale 8v
BMW E34 "M5"
MB S124 300TDT

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » Ti Tammikuu 10. 14:34:31 2006

Jani kirjoitti:Muistelisin että jotkut turbo celican männät myös kävisivät?
Jep, sopii, mutta vain 1.8 ZVH koneeseen.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

Jani
Viestit: 201
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 12:36:14 2001
Paikkakunta: halikko

Viesti Kirjoittaja Jani » Ti Tammikuu 10. 17:26:15 2006

Jep, sopii, mutta vain 1.8 ZVH koneeseen.



HÖ! Eikös sitten 2.0 zetecin alakertaan sopinu calibran turbomännät?
Lancia Delta Integrale 8v
BMW E34 "M5"
MB S124 300TDT

adh
Viestit: 1334
Liittynyt: Pe Toukokuu 9. 9:26:55 2003
Paikkakunta: Lammin hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja adh » Ti Tammikuu 10. 17:37:37 2006

JesseT kirjoitti:
Jani kirjoitti:Muistelisin että jotkut turbo celican männät myös kävisivät?
Jep, sopii, mutta vain 1.8 ZVH koneeseen.
mitä muutoksia vaatii???
ford escort´79 tic

jeddah
CRSC Jäsen 2021
Viestit: 2561
Liittynyt: Ti Helmikuu 22. 21:47:47 2005
Paikkakunta: Kärkölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jeddah » Ti Tammikuu 10. 20:10:17 2006

Jani kirjoitti: HÖ! Eikös sitten 2.0 zetecin alakertaan sopinu calibran turbomännät?
Ooppelin koneissa on aina 86mmx86mm poraus ja 2.0 Zetecissä on 84.8mmx88mm. Äkkiseltään voisi kuvitella että ei sovi mutta kaipa se Zetecin lohko 2mm poraukseen taipuu...

nprteam
Viestit: 1366
Liittynyt: Ti Syyskuu 30. 9:20:25 2003
Paikkakunta: #803

Viesti Kirjoittaja nprteam » Ti Tammikuu 10. 21:34:13 2006

jeddah kirjoitti:
Jani kirjoitti: HÖ! Eikös sitten 2.0 zetecin alakertaan sopinu calibran turbomännät?
Ooppelin koneissa on aina 86mmx86mm poraus ja 2.0 Zetecissä on 84.8mmx88mm. Äkkiseltään voisi kuvitella että ei sovi mutta kaipa se Zetecin lohko 2mm poraukseen taipuu...
Ööö anteeksi maalaisuuteni, mutta miten ihmeessä saat tuon 2mm.
Ilmoitat lienee poraus x isku eli 1,2mm suurempi poraus ja 2mm pienempi isku opelissa. Jos toisin päin nii voip olla vähä holo tuo mäntä.
Focus 1.6 Ecoboost Titanium "Taxi" -11
Ex. Focus 1.6 -99
ex. Escort 1.4cl
Stolen Sierra 2.0 3D -84(Sierra 013)
-Uudella innolla taas mukana, tiedä taas mitä kesällä keksii ;)
-Jaa-a, intoa vois olla, mut kuka möis aikaa? -19
-If it's illegal to race, only the outlaws could race.

jeddah
CRSC Jäsen 2021
Viestit: 2561
Liittynyt: Ti Helmikuu 22. 21:47:47 2005
Paikkakunta: Kärkölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jeddah » Ke Tammikuu 11. 1:13:40 2006

nprteam kirjoitti:
jeddah kirjoitti:
Ooppelin koneissa on aina 86mmx86mm poraus ja 2.0 Zetecissä on 84.8mmx88mm. Äkkiseltään voisi kuvitella että ei sovi mutta kaipa se Zetecin lohko 2mm poraukseen taipuu...
Ööö anteeksi maalaisuuteni, mutta miten ihmeessä saat tuon 2mm.
Ilmoitat lienee poraus x isku eli 1,2mm suurempi poraus ja 2mm pienempi isku opelissa. Jos toisin päin nii voip olla vähä holo tuo mäntä.
Nii aivan....

Pikku ajatusvirhe :)

simanski
Viestit: 697
Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 13:31:56 2004
Paikkakunta: kotzuomi

Viesti Kirjoittaja simanski » To Tammikuu 12. 16:57:44 2006

itelle tuli wisecot, tais olla renkaineen jotai 500-600e
Focus RS-03
Sierra Cosworth -89
Volvo v70 t5
Audi s2 avant -94
Ransiitti 1.9td

Etuveto
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1043
Liittynyt: Ti Heinäkuu 5. 21:33:09 2005
Paikkakunta: Laukaa

Viesti Kirjoittaja Etuveto » Ke Toukokuu 10. 21:19:34 2006

Nostetta asialle.... Olikohan niitä 2.0 zvh:n kansipahvi vaihtoehtoja muita kun se 1.9cvh:n :?: muistelen jostakin lukeneeni että mustakoppasen zetan tiiviste kävisi? ja tietty pultit kiinnosta, että mistä olette niitä hankkinut? muualta kuin rallyracesta!!

simanski
Viestit: 697
Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 13:31:56 2004
Paikkakunta: kotzuomi

Viesti Kirjoittaja simanski » Ke Toukokuu 10. 21:36:12 2006

otin ainakin rally racest fel pron paffin, makso kai 70e tai jotai.
Focus RS-03
Sierra Cosworth -89
Volvo v70 t5
Audi s2 avant -94
Ransiitti 1.9td

Etuveto
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1043
Liittynyt: Ti Heinäkuu 5. 21:33:09 2005
Paikkakunta: Laukaa

Viesti Kirjoittaja Etuveto » Ke Toukokuu 10. 22:13:17 2006

jep. sinne piti minullekkin tulla kaikki mutta vituksi meni....4 päivää yritin soitella turhaan osista jotka piti olla viime kuun lopussa mutta ei tullu. No siksihän tässä kysellään muita vaihto ehtoja :?

Ilpo
Viestit: 640
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:29:33 2001

Viesti Kirjoittaja Ilpo » To Toukokuu 11. 11:51:40 2006

Mustakantisen Zetecin tiivistettä on käytetty ainakin turbo-Zeteceissä, se on rakenteeltaan samantapainen "peltitiiviste" kuin esim. Cometic. Tosin Cometicit on jo täällä ehditty tyrmätty täysin paskoiksi :shock: CVH:n kannen kantta joutuu täyttämään jos meinaa Zetecin tiivistettä käyttää, joku öljykanavista tuli yli.

Pultit saa pulttikaupasta, 150 mm pitkät, M10, 12.9 lujuusluokalla.
Vihellys Ja Pauke - Virityspaja

Etuveto
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1043
Liittynyt: Ti Heinäkuu 5. 21:33:09 2005
Paikkakunta: Laukaa

Viesti Kirjoittaja Etuveto » To Toukokuu 11. 17:32:36 2006

Ilpo kirjoitti:Mustakantisen Zetecin tiivistettä on käytetty ainakin turbo-Zeteceissä, se on rakenteeltaan samantapainen "peltitiiviste" kuin esim. Cometic. Tosin Cometicit on jo täällä ehditty tyrmätty täysin paskoiksi :shock: CVH:n kannen kantta joutuu täyttämään jos meinaa Zetecin tiivistettä käyttää, joku öljykanavista tuli yli.

Pultit saa pulttikaupasta, 150 mm pitkät, M10, 12.9 lujuusluokalla.
Suuret kiitokset!!! mikähän nousu kierteessä on? en ole kattonut/enkä pääse aikoihin mittaamaan...

Ilpo
Viestit: 640
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:29:33 2001

Viesti Kirjoittaja Ilpo » To Toukokuu 11. 21:03:36 2006

Kierre on normaali "harva" kierre eli M10x1,5.
Vihellys Ja Pauke - Virityspaja

Etuveto
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1043
Liittynyt: Ti Heinäkuu 5. 21:33:09 2005
Paikkakunta: Laukaa

Viesti Kirjoittaja Etuveto » To Toukokuu 11. 23:02:24 2006

Ilpo kirjoitti:Kierre on normaali "harva" kierre eli M10x1,5.
Eli sama kuin cvh:n pultissa, löyty yksi vahingossa ja tulkkasin 1,5mm oli nousu!

Vastaa Viestiin