Is:n jakaja --> kaasareille

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Bootsi
Viestit: 2767
Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003

Is:n jakaja --> kaasareille

Viesti Kirjoittaja Bootsi » Ke Syyskuu 7. 19:35:55 2005

Siis kärjetön jakaja ja se motorgraftin boxi, voiko kytkeä erikseen vai tarviiko ruiskunboxista jotain tietoja toi sytytys systeemi.

Ja saa laittaa kytkentä ohjeet (tai linkin Topicciin josta ohjeet löytyy)
Itse en tietoo löytänyt "haulla" :oops:

Teemu.R
Viestit: 197
Liittynyt: Su Tammikuu 18. 16:15:53 2004
Paikkakunta: Kuusamo

Re: Is:n jakaja --> kaasareille

Viesti Kirjoittaja Teemu.R » Ke Syyskuu 7. 22:26:47 2005

Bootsi kirjoitti:Siis kärjetön jakaja ja se motorgraftin boxi, voiko kytkeä erikseen vai tarviiko ruiskunboxista jotain tietoja toi sytytys systeemi.

Ja saa laittaa kytkentä ohjeet (tai linkin Topicciin josta ohjeet löytyy)
Itse en tietoo löytänyt "haulla" :oops:
Eli onko kyse siitä isosta alumiinisesta dfth boksista ja is jakajasta? Erillisen sytkäboksin (pikkusella kannella, bosch) omaava is:n jakaja menee suoraan tohon matolaatikon liittimeen. JOS en aivan väärin muista.
Kärjetönhän se kyllä on alunperinkin tuo dfth.
Mitä haet kysymykselläsi?
Pappamallin Tiisseli Monteo
Audi A4 1,8Tq -01
#858

Arska
Viestit: 3835
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001

Viesti Kirjoittaja Arska » Ke Syyskuu 7. 22:27:16 2005

Tarvii ruiskupuolelta tietoja.
Escort Estate -69 1.6 GT
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5

Bootsi
Viestit: 2767
Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003

Re: Is:n jakaja --> kaasareille

Viesti Kirjoittaja Bootsi » To Syyskuu 8. 18:28:09 2005

Teemu.R kirjoitti:
Bootsi kirjoitti:Siis kärjetön jakaja ja se motorgraftin boxi, voiko kytkeä erikseen vai tarviiko ruiskunboxista jotain tietoja toi sytytys systeemi.

Ja saa laittaa kytkentä ohjeet (tai linkin Topicciin josta ohjeet löytyy)
Itse en tietoo löytänyt "haulla" :oops:
Eli onko kyse siitä isosta alumiinisesta dfth boksista ja is jakajasta? Erillisen sytkäboksin (pikkusella kannella, bosch) omaava is:n jakaja menee suoraan tohon matolaatikon liittimeen. JOS en aivan väärin muista.
Kärjetönhän se kyllä on alunperinkin tuo dfth.
Mitä haet kysymykselläsi?
Nurkissa lojuu ylimääräinen iS sierran ruiskupaketti johtoineen, virranjakajineen ja muine tykötarpeineen.
Ajattelin että jos laittaisin virranjakajan ja sen pienen mustan "motorgraft" boxin, escortin konehuoneeseen. (tuplat ja kärjellinen jakaja)
Mutta ilmeisesti tuo sytkäboxi tarvii jotain tietoja toimiakseen, siitä "alumiinilaatikosta" mikä on sierrassa kojelaudan sisällä. :roll:


..eli täytyy kaivaa jostain se vanhemmanmallin kärjetönjakaja. :?

MikkoT
Viestit: 1314
Liittynyt: Pe Maaliskuu 21. 13:53:31 2003

Viesti Kirjoittaja MikkoT » Pe Syyskuu 9. 3:06:48 2005

Siis sulla on boschin pieni ja tönkkö jakaja vai?

Jos näin on niin yksi vaihtoehto ois toi DFTH kaasarimallin boksi, josta käytetään pelkästään sytkä. Se vaatii toimiakseen vain kuusi johtoa ja ennakot säätyy koneen alipaineen mukaan, jonka tieto vedetään suoraan boksiin.
Tällä tavalla sais ton maksimiennakonkin todennäköisesti säädettäväksi alipainetta kierroksilla kuristettaessa ja tämä on vaan hyvä asia, koska eikös viritetyissä vapareissa käytetä hieman pienempiä ennakoita korkean puristussuhteen takia.
Miinuspuolena on sitten toi ohjausboksin suuri koko.

Vastaa Viestiin