Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Bootsi
- Viestit: 2767
- Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003
Viesti
Kirjoittaja Bootsi » Ke Syyskuu 7. 19:35:55 2005
Siis kärjetön jakaja ja se motorgraftin boxi, voiko kytkeä erikseen vai tarviiko ruiskunboxista jotain tietoja toi sytytys systeemi.
Ja saa laittaa kytkentä ohjeet (tai linkin Topicciin josta ohjeet löytyy)
Itse en tietoo löytänyt "haulla"

-
Teemu.R
- Viestit: 197
- Liittynyt: Su Tammikuu 18. 16:15:53 2004
- Paikkakunta: Kuusamo
Viesti
Kirjoittaja Teemu.R » Ke Syyskuu 7. 22:26:47 2005
Bootsi kirjoitti:Siis kärjetön jakaja ja se motorgraftin boxi, voiko kytkeä erikseen vai tarviiko ruiskunboxista jotain tietoja toi sytytys systeemi.
Ja saa laittaa kytkentä ohjeet (tai linkin Topicciin josta ohjeet löytyy)
Itse en tietoo löytänyt "haulla"

Eli onko kyse siitä isosta alumiinisesta dfth boksista ja is jakajasta? Erillisen sytkäboksin (pikkusella kannella, bosch) omaava is:n jakaja menee suoraan tohon matolaatikon liittimeen. JOS en aivan väärin muista.
Kärjetönhän se kyllä on alunperinkin tuo dfth.
Mitä haet kysymykselläsi?
Pappamallin Tiisseli Monteo
Audi A4 1,8Tq -01
#858
-
Arska
- Viestit: 3835
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001
Viesti
Kirjoittaja Arska » Ke Syyskuu 7. 22:27:16 2005
Tarvii ruiskupuolelta tietoja.
Escort Estate -69 1.6 GT
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5
-
Bootsi
- Viestit: 2767
- Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003
Viesti
Kirjoittaja Bootsi » To Syyskuu 8. 18:28:09 2005
Teemu.R kirjoitti:Bootsi kirjoitti:Siis kärjetön jakaja ja se motorgraftin boxi, voiko kytkeä erikseen vai tarviiko ruiskunboxista jotain tietoja toi sytytys systeemi.
Ja saa laittaa kytkentä ohjeet (tai linkin Topicciin josta ohjeet löytyy)
Itse en tietoo löytänyt "haulla"

Eli onko kyse siitä isosta alumiinisesta dfth boksista ja is jakajasta? Erillisen sytkäboksin (pikkusella kannella, bosch) omaava is:n jakaja menee suoraan tohon matolaatikon liittimeen. JOS en aivan väärin muista.
Kärjetönhän se kyllä on alunperinkin tuo dfth.
Mitä haet kysymykselläsi?
Nurkissa lojuu ylimääräinen iS sierran ruiskupaketti johtoineen, virranjakajineen ja muine tykötarpeineen.
Ajattelin että jos laittaisin virranjakajan ja sen pienen mustan "motorgraft" boxin, escortin konehuoneeseen. (tuplat ja kärjellinen jakaja)
Mutta ilmeisesti tuo sytkäboxi tarvii jotain tietoja toimiakseen, siitä "alumiinilaatikosta" mikä on sierrassa kojelaudan sisällä.
..eli täytyy kaivaa jostain se vanhemmanmallin kärjetönjakaja.

-
MikkoT
- Viestit: 1314
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 21. 13:53:31 2003
Viesti
Kirjoittaja MikkoT » Pe Syyskuu 9. 3:06:48 2005
Siis sulla on boschin pieni ja tönkkö jakaja vai?
Jos näin on niin yksi vaihtoehto ois toi DFTH kaasarimallin boksi, josta käytetään pelkästään sytkä. Se vaatii toimiakseen vain kuusi johtoa ja ennakot säätyy koneen alipaineen mukaan, jonka tieto vedetään suoraan boksiin.
Tällä tavalla sais ton maksimiennakonkin todennäköisesti säädettäväksi alipainetta kierroksilla kuristettaessa ja tämä on vaan hyvä asia, koska eikös viritetyissä vapareissa käytetä hieman pienempiä ennakoita korkean puristussuhteen takia.
Miinuspuolena on sitten toi ohjausboksin suuri koko.