Fiesta MK3 eroavaisuudet

Muihin Ford malleihin liittyvät keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

lalli69
Viestit: 1367
Liittynyt: Ti Kesäkuu 10. 11:16:09 2003
Paikkakunta: Panttila, capital of Kurikka #837

Fiesta MK3 eroavaisuudet

Viesti Kirjoittaja lalli69 » Pe Huhtikuu 15. 21:24:50 2005

Ehkä joskus (taloprojektin jälkeen) vois tuota fiestaa (mk3) alkaa rimmailemaan, niin jos joku vois kertoa että mitä palikkaa täytyy vaihtaa, että voi vertailla tuohon RST malliin, niin olisin kiitollinen tiedoista.

Visioissa olis myös 1,6 Zetec johon laittais jonkun pienen mutkan...

Kaikki muukin mukava tieto (olennainen tai epä olennainenkin) on tervetullutta. :D
-Mies on ku ongen koukku, vaikka seliäs lukoo notta Kurikan Ryhti.

Hartza
Viestit: 1241
Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
Paikkakunta: Salocon Valley #584
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hartza » Pe Huhtikuu 15. 21:50:59 2005

millä moottorilla toi Fiesta on? Onko vakaajaa edessä? No jarrut ja alusta ainakin vastaamaan Xr2i/turboa, eli 8" rummut taakse sekä tuuletetut levyt eteen sekä iskarit ja jouset. Tarpeen vaatiessa vakaaja eteen, muistaakseni niitä oli muutama eri järeys, eli tietenkin jäykin :) Taakse kannattaa ehdottomasti laittaa vakaaja, vaikka sitä ei yleisesti vaadita, rauhottaa kummasti käytöstä ja puskemista mutkissa. Takaiskarit vähintään mielellään jäykkyyssäädöllä, ainakin tuntuu nuo perusBilsteinit olevan sieltä miedommasta päästä...

Jos konevaihtoehtoja miettii, samalla vaivalla sinne kampeaa 1.8 tai 2.0 Zetecin, Nothing beats cubic inches ;)
  • Toyota Corolla 1.4 D4D -06
    Ford Escort mk3 3d 1.3 farmari
    Chevrolet K1500 4x4 pick-up

Ari
Viestit: 614
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 12:19:39 2001
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Ari » Pe Huhtikuu 15. 21:57:39 2005

Nopeasti tulee mieleen: XR2i tekniikka plus takavakaaja turbo-mallista jota tuskin tsekataan. Samat palikat myös 1.6S:ssä.

Tarkemmin etupalkki jota ei ole kuin edellä mainituissa (palkki joka yhdstää tukivarret toisiinsa ), kallistuksenvaimentaja edessä 16mm. Jarrut 240 jäähdytety edessä ja taakse rummut 203mm. Turbon takavakaaja 20mm.

Edit:Hartzakin oli hereillä ja oli nopemapi. Mulla hidasti muutama karhu :wink:

Hartza
Viestit: 1241
Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
Paikkakunta: Salocon Valley #584
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hartza » Pe Huhtikuu 15. 22:02:58 2005

Minua nopeutti Saaremaa ;)
  • Toyota Corolla 1.4 D4D -06
    Ford Escort mk3 3d 1.3 farmari
    Chevrolet K1500 4x4 pick-up

lalli69
Viestit: 1367
Liittynyt: Ti Kesäkuu 10. 11:16:09 2003
Paikkakunta: Panttila, capital of Kurikka #837

Viesti Kirjoittaja lalli69 » Pe Huhtikuu 15. 22:16:52 2005

Kiits kiits.

Toi viesta on 1,1 HCS koneella (tykki :wink:)

Laitoin tuossa kaverille viestiä että nappais töistä mukaan eroavaisuus todistuksen, niin näkis jotain paperillakin...

Olisko jotain vinkkejä mistä vois jarruja yms. yms. lähteä varastelemaan.
-Mies on ku ongen koukku, vaikka seliäs lukoo notta Kurikan Ryhti.

Ilkka_H
Viestit: 3621
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 15:04:55 2001
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ilkka_H » La Huhtikuu 16. 1:47:07 2005

Multa löytyis ylimääräisenä FRST jousisarja ja kallistuksen vakain kolmoskoriseen fiestaan.
#6
Escort -75

Hartza
Viestit: 1241
Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
Paikkakunta: Salocon Valley #584
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hartza » La Huhtikuu 16. 12:39:01 2005

Satulat joltain käytettynä, kierros kunnon iskareita ja jousia uutena, levyt, palat,kengät, sylinterit uutena. Jarrukilvet taakse käytettynä jos löytyy, omassa ostettu uutena 400mk kpl silloista rahaa Fjordilta.
Etuvakaaja Ilkalta ;)Takavakaajaa ei taida käytettynä liikkua, itse ostin orkkiksen, maksoi reilu satku hiluineen. Tuossa pitää ottaa huomioon pikku hitsausprojekti, taka-akselissa ei ole etummaisia vakaajan kiinnityksiä paimentolaismalleissa. Pari pätkää lattarautaa, sillä se selviää. Jos joku sellaista projektia suunnittelee, minulta voi kysyä kuvaa miten se omaan peliin toteutettiin. Tämä tapa on ihan katsastusinsinöörin hyväksymä, setä veti pari leukaa tangossa ja totesi toimivaksi :)
Samalla melkein voisi suositella uretaanisten puslien vaihtoa taakse akseliin ja vakaajaan, se ei hommana kovinkaan kummoinen ole.
  • Toyota Corolla 1.4 D4D -06
    Ford Escort mk3 3d 1.3 farmari
    Chevrolet K1500 4x4 pick-up

lalli69
Viestit: 1367
Liittynyt: Ti Kesäkuu 10. 11:16:09 2003
Paikkakunta: Panttila, capital of Kurikka #837

Viesti Kirjoittaja lalli69 » Ma Huhtikuu 18. 20:12:02 2005

Hartza kirjoitti: Tuossa pitää ottaa huomioon pikku hitsausprojekti, taka-akselissa ei ole etummaisia vakaajan kiinnityksiä paimentolaismalleissa. Pari pätkää lattarautaa, sillä se selviää. Jos joku sellaista projektia suunnittelee, minulta voi kysyä kuvaa miten se omaan peliin toteutettiin.
Olishan se kiva nähdä...
Ilkka_H kirjoitti:Multa löytyis ylimääräisenä FRST jousisarja ja kallistuksen vakain kolmoskoriseen fiestaan.
Onko kallista?

--------------------------------------------------------

Mitenkäs tollainen Zetec mahtuu tuonne keulalle?

Vois löytyä halvalla rutattu 1,8 '94 mondeo, josta vois tekniikkaa irrota.
:D
-Mies on ku ongen koukku, vaikka seliäs lukoo notta Kurikan Ryhti.

tezu
Viestit: 1075
Liittynyt: Su Heinäkuu 18. 22:22:26 2004
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja tezu » Ma Huhtikuu 18. 20:43:48 2005

jeesjees mul o just tollanen 1.6s siinähän on ihan ok pohja jollekin kivalle.
Noh tarvii katsoa mitä tulevaisuus tuo 8)
#981
Porsche 911
Fiesta mk3 zetec
Focus STW
Focus STW TDI

Hartza
Viestit: 1241
Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
Paikkakunta: Salocon Valley #584
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hartza » Ma Huhtikuu 18. 20:43:50 2005

lalli69 kirjoitti:
Hartza kirjoitti: Tuossa pitää ottaa huomioon pikku hitsausprojekti, taka-akselissa ei ole etummaisia vakaajan kiinnityksiä paimentolaismalleissa. Pari pätkää lattarautaa, sillä se selviää. Jos joku sellaista projektia suunnittelee, minulta voi kysyä kuvaa miten se omaan peliin toteutettiin.

Olishan se kiva nähdä...
TÄMMÖNEN
--------------------------------------------------------
Mitenkäs tollainen Zetec mahtuu tuonne keulalle?

Vois löytyä halvalla rutattu 1,8 '94 mondeo, josta vois tekniikkaa irrota.
:D
Sopiihan se sinne niinkuin Foortilla homma olisi suunniteltu... Imusarjan ja muutamien oheislaitteiden (imusarja, ö-pohja, etuputki, vauhtipyörä, yms) saa sitten soveltaa eri malleista. Oma kone on nypätty vastaavasta Fiestasta, joten oheislaitteiden kanssa homma oli piisofkake.
  • Toyota Corolla 1.4 D4D -06
    Ford Escort mk3 3d 1.3 farmari
    Chevrolet K1500 4x4 pick-up

Ari
Viestit: 614
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 12:19:39 2001
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Ari » Ma Huhtikuu 18. 23:05:03 2005

Hartrza oletkos käynyt salaa kuvailemassa mun auton alla. On niissä sittenkin pieniä eroja :wink: tämmönen

tezu
Viestit: 1075
Liittynyt: Su Heinäkuu 18. 22:22:26 2004
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja tezu » Ti Huhtikuu 19. 9:07:12 2005

kumpi mahtaa olla viisaampi sijotus rst tekniikka vai 1.8/2.0 zetec?
ei mitään hirveetä tykkiä tarvi tehdä mutta kunhan nyt pääsis ton yli 100-> 8) jostain se on alotettava
#981
Porsche 911
Fiesta mk3 zetec
Focus STW
Focus STW TDI

Ari
Viestit: 614
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 12:19:39 2001
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Ari » Ti Huhtikuu 19. 18:45:27 2005

Laita samantien 2.0 zetec turbolla ja noin 400 hp.

lalli69
Viestit: 1367
Liittynyt: Ti Kesäkuu 10. 11:16:09 2003
Paikkakunta: Panttila, capital of Kurikka #837

Viesti Kirjoittaja lalli69 » Ti Huhtikuu 19. 20:32:14 2005

Ari kirjoitti:Laita samantien 2.0 zetec turbolla ja noin 400 hp.
Ja vakuuta inssille että siinä on max. 152hv ? :wink:

Saa nyt nähdä mitä tuleman pitää.
Jossainvaiheessa jos sitä ahdettua pataa alkaa kasaamaan, niin vois kokeilla mitä tosta nykyisestä (1,1 HCS) koneesta irtoaa puhaltimen kanssa... :D

Oliskohan tollanen hyvä ostos yllämainittua ajatellen? (onko hinta kohdallaan)
http://www.cosworthrsclub.com/foorumi/v ... hp?t=92975

Pitäis vissiin perehtyä noiden turbojen sielunelämään, kun tähänastisissa autoissa on vain yhdessä ollut sellainen, ja sekin oli diesel.
-Mies on ku ongen koukku, vaikka seliäs lukoo notta Kurikan Ryhti.

Hartza
Viestit: 1241
Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
Paikkakunta: Salocon Valley #584
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hartza » Ti Huhtikuu 19. 22:12:33 2005

lalli69 kirjoitti:
Ari kirjoitti:Laita samantien 2.0 zetec turbolla ja noin 400 hp.
Ja vakuuta inssille että siinä on max. 152hv ? :wink:
159,6 hv (133hv RS Turbo x1.2) tai 130 heppainen RS1800. Näkisin että ei ole muuta vaihtoehtoa kuin Zetec, puhaltimella tai ilman.
  • Toyota Corolla 1.4 D4D -06
    Ford Escort mk3 3d 1.3 farmari
    Chevrolet K1500 4x4 pick-up

lalli69
Viestit: 1367
Liittynyt: Ti Kesäkuu 10. 11:16:09 2003
Paikkakunta: Panttila, capital of Kurikka #837

Viesti Kirjoittaja lalli69 » Ke Huhtikuu 20. 10:46:18 2005

Hartza kirjoitti:
lalli69 kirjoitti:
Ari kirjoitti:Laita samantien 2.0 zetec turbolla ja noin 400 hp.
Ja vakuuta inssille että siinä on max. 152hv ? :wink:
159,6 hv (133hv RS Turbo x1.2) tai 130 heppainen RS1800. Näkisin että ei ole muuta vaihtoehtoa kuin Zetec, puhaltimella tai ilman.
Muistin et siinä rst:ssä olis ollu 130hv :oops:
-Mies on ku ongen koukku, vaikka seliäs lukoo notta Kurikan Ryhti.

Ilpo
Viestit: 640
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:29:33 2001

Viesti Kirjoittaja Ilpo » Ke Huhtikuu 20. 11:41:50 2005

Jos meinaa Escort RS Turbo -teknikkaa Fiestaan niin kannattaa muistaa noi päästöjutut jos Fiesta on uudempi kuin -89. Uusimmat Escort RST:t on 89-90 mallisia ja uudempaan Fiestaan sovittaminen tuottanee ongelmia koska tuo RST:n tekniikka ei täytä uudempia normeja. Fiesta RST:n teknikka menee tietysti heittämällä mutta eipä noita ole juuri liikenteessä.
Jos Zetecciä meinaa niin ehdottomasti 2.0 ainakin vaparina. Ahdettu Zetec ei olekaan sitten ihan pikkujuttu kun niitä ei valmiina ole kuin RS Focuksessa.
Vihellys Ja Pauke - Virityspaja

Stefa
Viestit: 4057
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
Paikkakunta: Innercircle

Viesti Kirjoittaja Stefa » Ke Huhtikuu 20. 12:16:36 2005

eikös focuksen konekin ole duratec eikä zetec? siis rs mallissa.
VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !

Ilpo
Viestit: 640
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:29:33 2001

Viesti Kirjoittaja Ilpo » Ke Huhtikuu 20. 13:01:38 2005

Stefa kirjoitti:eikös focuksen konekin ole duratec eikä zetec? siis rs mallissa.
Nimi on markkinointisyistä Duratec mutta käytännössä se on Zetec.
Vihellys Ja Pauke - Virityspaja

Ari
Viestit: 614
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 12:19:39 2001
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Ari » Ke Huhtikuu 20. 14:24:51 2005

Ilpo kirjoitti:Jos meinaa Escort RS Turbo -teknikkaa Fiestaan niin kannattaa muistaa noi päästöjutut jos Fiesta on uudempi kuin -89. Uusimmat Escort RST:t on 89-90 mallisia ja uudempaan Fiestaan sovittaminen tuottanee ongelmia koska tuo RST:n tekniikka ei täytä uudempia normeja. Fiesta RST:n teknikka menee tietysti heittämällä mutta eipä noita ole juuri liikenteessä.
Jos Zetecciä meinaa niin ehdottomasti 2.0 ainakin vaparina. Ahdettu Zetec ei olekaan sitten ihan pikkujuttu kun niitä ei valmiina ole kuin RS Focuksessa.
Onhan noita escon koneilla leimattu fiestoihin jotka ei ole vähäpäästöisiä. Katin sinne joutuu ruuvaamaan kiinni mutta ei tarvi olla lambdaa. On myös onnistunut ilmankin kattia mutta virallisesti se sinne vaaditaan jolloin odotetaan että auto vastaa viritettynä turbokäytössä vastaavaa vakiota päästöarvoiltaan. Kannattaa varmaan kuitenkin tänäpäivänä tehdä tuo moottorinohjaus säädettävällä ruiskulla kun ovat jo suht edullisia. Eikös se ainakin silloin vastaa fiesta RST:tä

Tuolta löytyy mielenkiintoisia fiestoja myös zetec turbona ja ei ole tosiaan ihan simppeli homma www.fiestaturbo.co.uk

lalli69
Viestit: 1367
Liittynyt: Ti Kesäkuu 10. 11:16:09 2003
Paikkakunta: Panttila, capital of Kurikka #837

Viesti Kirjoittaja lalli69 » Ke Huhtikuu 20. 14:46:25 2005

Auto on rekisteröity alkuvuodesta '89 eikä rek-otteessa ainakaan puhuta mitään vähäpäästöisyydestä. :)

Toi RST-Escon kone kyllä taitaa jäädä väliin, mutta 2,0 Zetec vois kyllä olla hyvä valinta vaparinakin.
-Mies on ku ongen koukku, vaikka seliäs lukoo notta Kurikan Ryhti.

jive
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja jive » Ke Huhtikuu 20. 19:30:05 2005

ilpo:

FRST ei täytä vähäpäästöisyysnormeja. Tämä yhdessä UK verotuskäytännön kanssa aiheutti FRST:n korvautumisen RS1800 ja XR2i 1.8:lla 1992.

mekaanikkorace
Viestit: 226
Liittynyt: Ma Marraskuu 8. 21:01:36 2004

Viesti Kirjoittaja mekaanikkorace » Ke Huhtikuu 20. 19:45:27 2005

moro asianlaitaa hieman sivuten kysymys?
fiesta on xr2 -90 ja kone on tällähetkellä purettu ja kansikoneistettu
mutta nokka oli kulunut... eli kymysys kuuluu kannattaako hankkia vakio
nokka vai vähän jyrkempi? ja mistässais niitä virinokkia ja mihin hintaan?
Capri mkIII 2.8 injection -81
Escort mkII "rs2000" projekti-80

Sine
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 6041
Liittynyt: Ke Toukokuu 15. 1:12:37 2002
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sine » Ke Huhtikuu 20. 22:12:34 2005

mekaanikkorace kirjoitti:moro asianlaitaa hieman sivuten kysymys?
fiesta on xr2 -90 ja kone on tällähetkellä purettu ja kansikoneistettu
mutta nokka oli kulunut... eli kymysys kuuluu kannattaako hankkia vakio
nokka vai vähän jyrkempi? ja mistässais niitä virinokkia ja mihin hintaan?
Paljonko tehoa pitäisi olla vakiona, 105 hp? Itselläni on tuohon 1.6 CVH EFi projektiin tarkoitus laittaa Kent Cams CVH32:n, jolla luvataan olevinaan jotain 15 bhp:n pintaan lisää. Pitäisi olla useamman käyttäjän kertomuksen mukaan ihan hyvä vielä normaalikäytössäkin. Nokan kanssa sitten luonnollisesti uudet paininkupit ja ei muuta kuin kovaa ajoa.

Hintoja esim. Burton Power.

Ari
Viestit: 614
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 12:19:39 2001
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Ari » To Huhtikuu 21. 9:21:09 2005

jive kirjoitti:ilpo:

FRST ei täytä vähäpäästöisyysnormeja. Tämä yhdessä UK verotuskäytännön kanssa aiheutti FRST:n korvautumisen RS1800 ja XR2i 1.8:lla 1992.
Olikos tuo syy myös miksi noita ei Suomeen tuotu vai olikos vaan maahantuojan mielestä liian kallis pikkuauto?

jive
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja jive » To Huhtikuu 21. 12:02:28 2005

Ari kirjoitti:Olikos tuo syy myös miksi noita ei Suomeen tuotu vai olikos vaan maahantuojan mielestä liian kallis pikkuauto?
Varmaankin molempia.

mekaanikkorace
Viestit: 226
Liittynyt: Ma Marraskuu 8. 21:01:36 2004

Viesti Kirjoittaja mekaanikkorace » To Huhtikuu 21. 20:15:17 2005

Sine kirjoitti:
mekaanikkorace kirjoitti:moro asianlaitaa hieman sivuten kysymys?
fiesta on xr2 -90 ja kone on tällähetkellä purettu ja kansikoneistettu
mutta nokka oli kulunut... eli kymysys kuuluu kannattaako hankkia vakio
nokka vai vähän jyrkempi? ja mistässais niitä virinokkia ja mihin hintaan?
Paljonko tehoa pitäisi olla vakiona, 105 hp? Itselläni on tuohon 1.6 CVH EFi projektiin tarkoitus laittaa Kent Cams CVH32:n, jolla luvataan olevinaan jotain 15 bhp:n pintaan lisää. Pitäisi olla useamman käyttäjän kertomuksen mukaan ihan hyvä vielä normaalikäytössäkin. Nokan kanssa sitten luonnollisesti uudet paininkupit ja ei muuta kuin kovaa ajoa.

Hintoja esim. Burton Power.

Kai siinä pitäis yli 100hv olla, ei oo tullu tuollasella ajeltua.
voihan se olla totuttelua v6 jälkeen...
käyttis autoa tuosta meinasin , kulkis vähän vähemmällä bensalla.
orkkis nokka sarja olis jtn 200 eskoa, pittää kysellä hintoja.
Capri mkIII 2.8 injection -81
Escort mkII "rs2000" projekti-80

tezu
Viestit: 1075
Liittynyt: Su Heinäkuu 18. 22:22:26 2004
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja tezu » To Huhtikuu 21. 23:18:25 2005

mitäs kannattais tollasseeseen mk3 1.6s:n kaasariks pistää jossain haukuttii tota vakioo... ja ei sais silti vied tota matka ajos 14l/100km :lol:
#981
Porsche 911
Fiesta mk3 zetec
Focus STW
Focus STW TDI

jushi69
Viestit: 1143
Liittynyt: Su Huhtikuu 20. 14:02:09 2003
Paikkakunta: Jämsänkoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jushi69 » Ma Elokuu 21. 18:31:14 2006

Jos joltain löytyy mustaa valkoisella noista eroavaisuuksista niin haluaisitko lähettää ne mulle mailiin!

jushi69@gmail.com
Mondeo 2.0 TDCI TitS -11
"Red Devil" -Ikuisuusprojekti-

#1290

Etuveto
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1043
Liittynyt: Ti Heinäkuu 5. 21:33:09 2005
Paikkakunta: Laukaa

Viesti Kirjoittaja Etuveto » Ma Elokuu 21. 21:23:14 2006

jushi69 kirjoitti:Jos joltain löytyy mustaa valkoisella noista eroavaisuuksista niin haluaisitko lähettää ne mulle mailiin!

jushi69@gmail.com
Tule käymään tallilla katsomassa eroja, lainaan kyllä tönäriä ja rullamittaa :wink: ja voishan se muutenkin selventää mihin projektiin ryhtyy? Noh ainakin ne jarrut on tuossa edessä jäähd. levyt 240mm takaa 203mm rummut ei abseja (90vm.) eikä myöskään kattia, vakaajat on tosiaan molemmissa päissä!

jushi69
Viestit: 1143
Liittynyt: Su Huhtikuu 20. 14:02:09 2003
Paikkakunta: Jämsänkoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jushi69 » Ma Elokuu 21. 23:02:45 2006

Tarkoituksena oli löytää ihan voortin oma lappu noista eroista semmosia kun sierroistakin on olemassa...
Mondeo 2.0 TDCI TitS -11
"Red Devil" -Ikuisuusprojekti-

#1290

jive
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja jive » Ti Elokuu 22. 8:19:08 2006

jushi69 kirjoitti:Tarkoituksena oli löytää ihan voortin oma lappu noista eroista semmosia kun sierroistakin on olemassa...
Pitäisi kans itselle hommata moinen. Saa kyllä Foortilla, mutta tarttis kahden auton valmistenumeron. siis sen mihin verrataan ja verrattavan. On nuo Suomi FRST:t vain vähän kortilla ;)

Krisse
Viestit: 1340
Liittynyt: La Helmikuu 2. 15:48:38 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Krisse » Ke Elokuu 23. 0:25:45 2006

Onkos täällä kellään kokemusperäistä tietoa tuon Zetecin änkeämisestä CVH:n tilalle? Ei nyt kiinnosta sähkötyöt, ei katsastusongelmat eikä koneen kannattamien rakentaminen vaan moottorin sijainti konehuoneessa.

Lähinnä kiinnostaa vetoakselien pituuserot, eli onko kone/laatikkopaketti samassa kohdassa CVH ja Zetec malleissa vai tuleeko etupäässä ahdasta CVH vetareita käytettäessä?

jive
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja jive » Ke Elokuu 23. 8:24:37 2006

Krisse kirjoitti:Lähinnä kiinnostaa vetoakselien pituuserot, eli onko kone/laatikkopaketti samassa kohdassa CVH ja Zetec malleissa
AFAIT on.

corner
CRSC jäsen 2014
Viestit: 123
Liittynyt: Ke Maaliskuu 30. 23:14:56 2005
Paikkakunta: Lapua

Viesti Kirjoittaja corner » Ke Elokuu 23. 21:26:17 2006

Mitenkäs tollainen Zetec mahtuu tuonne keulalle?

Vois löytyä halvalla rutattu 1,8 '94 mondeo, josta vois tekniikkaa irrota.
:D[/quote]

Mulla olis ylimääräisenä -97 escort 1,8 115hv zetecillä josta sais koko tekniikan..

Krisse
Viestit: 1340
Liittynyt: La Helmikuu 2. 15:48:38 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Krisse » Ke Elokuu 23. 22:09:38 2006

Ihan hyvin se mahtuu, onhan niitä tehtykin 130 heppasella 1.8 Zetecillä.

Vastaa Viestiin