Visioissa olis myös 1,6 Zetec johon laittais jonkun pienen mutkan...
Kaikki muukin mukava tieto (olennainen tai epä olennainenkin) on tervetullutta.

Valvoja: CRSC Hallitus
Olishan se kiva nähdä...Hartza kirjoitti: Tuossa pitää ottaa huomioon pikku hitsausprojekti, taka-akselissa ei ole etummaisia vakaajan kiinnityksiä paimentolaismalleissa. Pari pätkää lattarautaa, sillä se selviää. Jos joku sellaista projektia suunnittelee, minulta voi kysyä kuvaa miten se omaan peliin toteutettiin.
Onko kallista?Ilkka_H kirjoitti:Multa löytyis ylimääräisenä FRST jousisarja ja kallistuksen vakain kolmoskoriseen fiestaan.
Sopiihan se sinne niinkuin Foortilla homma olisi suunniteltu... Imusarjan ja muutamien oheislaitteiden (imusarja, ö-pohja, etuputki, vauhtipyörä, yms) saa sitten soveltaa eri malleista. Oma kone on nypätty vastaavasta Fiestasta, joten oheislaitteiden kanssa homma oli piisofkake.lalli69 kirjoitti:TÄMMÖNENHartza kirjoitti: Tuossa pitää ottaa huomioon pikku hitsausprojekti, taka-akselissa ei ole etummaisia vakaajan kiinnityksiä paimentolaismalleissa. Pari pätkää lattarautaa, sillä se selviää. Jos joku sellaista projektia suunnittelee, minulta voi kysyä kuvaa miten se omaan peliin toteutettiin.
Olishan se kiva nähdä...
--------------------------------------------------------Mitenkäs tollainen Zetec mahtuu tuonne keulalle?
Vois löytyä halvalla rutattu 1,8 '94 mondeo, josta vois tekniikkaa irrota.
Ja vakuuta inssille että siinä on max. 152hv ?Ari kirjoitti:Laita samantien 2.0 zetec turbolla ja noin 400 hp.
159,6 hv (133hv RS Turbo x1.2) tai 130 heppainen RS1800. Näkisin että ei ole muuta vaihtoehtoa kuin Zetec, puhaltimella tai ilman.lalli69 kirjoitti:Ja vakuuta inssille että siinä on max. 152hv ?Ari kirjoitti:Laita samantien 2.0 zetec turbolla ja noin 400 hp.![]()
Muistin et siinä rst:ssä olis ollu 130hvHartza kirjoitti:159,6 hv (133hv RS Turbo x1.2) tai 130 heppainen RS1800. Näkisin että ei ole muuta vaihtoehtoa kuin Zetec, puhaltimella tai ilman.lalli69 kirjoitti:Ja vakuuta inssille että siinä on max. 152hv ?Ari kirjoitti:Laita samantien 2.0 zetec turbolla ja noin 400 hp.![]()
Onhan noita escon koneilla leimattu fiestoihin jotka ei ole vähäpäästöisiä. Katin sinne joutuu ruuvaamaan kiinni mutta ei tarvi olla lambdaa. On myös onnistunut ilmankin kattia mutta virallisesti se sinne vaaditaan jolloin odotetaan että auto vastaa viritettynä turbokäytössä vastaavaa vakiota päästöarvoiltaan. Kannattaa varmaan kuitenkin tänäpäivänä tehdä tuo moottorinohjaus säädettävällä ruiskulla kun ovat jo suht edullisia. Eikös se ainakin silloin vastaa fiesta RST:täIlpo kirjoitti:Jos meinaa Escort RS Turbo -teknikkaa Fiestaan niin kannattaa muistaa noi päästöjutut jos Fiesta on uudempi kuin -89. Uusimmat Escort RST:t on 89-90 mallisia ja uudempaan Fiestaan sovittaminen tuottanee ongelmia koska tuo RST:n tekniikka ei täytä uudempia normeja. Fiesta RST:n teknikka menee tietysti heittämällä mutta eipä noita ole juuri liikenteessä.
Jos Zetecciä meinaa niin ehdottomasti 2.0 ainakin vaparina. Ahdettu Zetec ei olekaan sitten ihan pikkujuttu kun niitä ei valmiina ole kuin RS Focuksessa.
Paljonko tehoa pitäisi olla vakiona, 105 hp? Itselläni on tuohon 1.6 CVH EFi projektiin tarkoitus laittaa Kent Cams CVH32:n, jolla luvataan olevinaan jotain 15 bhp:n pintaan lisää. Pitäisi olla useamman käyttäjän kertomuksen mukaan ihan hyvä vielä normaalikäytössäkin. Nokan kanssa sitten luonnollisesti uudet paininkupit ja ei muuta kuin kovaa ajoa.mekaanikkorace kirjoitti:moro asianlaitaa hieman sivuten kysymys?
fiesta on xr2 -90 ja kone on tällähetkellä purettu ja kansikoneistettu
mutta nokka oli kulunut... eli kymysys kuuluu kannattaako hankkia vakio
nokka vai vähän jyrkempi? ja mistässais niitä virinokkia ja mihin hintaan?
Sine kirjoitti:Paljonko tehoa pitäisi olla vakiona, 105 hp? Itselläni on tuohon 1.6 CVH EFi projektiin tarkoitus laittaa Kent Cams CVH32:n, jolla luvataan olevinaan jotain 15 bhp:n pintaan lisää. Pitäisi olla useamman käyttäjän kertomuksen mukaan ihan hyvä vielä normaalikäytössäkin. Nokan kanssa sitten luonnollisesti uudet paininkupit ja ei muuta kuin kovaa ajoa.mekaanikkorace kirjoitti:moro asianlaitaa hieman sivuten kysymys?
fiesta on xr2 -90 ja kone on tällähetkellä purettu ja kansikoneistettu
mutta nokka oli kulunut... eli kymysys kuuluu kannattaako hankkia vakio
nokka vai vähän jyrkempi? ja mistässais niitä virinokkia ja mihin hintaan?
Hintoja esim. Burton Power.
Tule käymään tallilla katsomassa eroja, lainaan kyllä tönäriä ja rullamittaajushi69 kirjoitti:Jos joltain löytyy mustaa valkoisella noista eroavaisuuksista niin haluaisitko lähettää ne mulle mailiin!
jushi69@gmail.com
Pitäisi kans itselle hommata moinen. Saa kyllä Foortilla, mutta tarttis kahden auton valmistenumeron. siis sen mihin verrataan ja verrattavan. On nuo Suomi FRST:t vain vähän kortillajushi69 kirjoitti:Tarkoituksena oli löytää ihan voortin oma lappu noista eroista semmosia kun sierroistakin on olemassa...