Ja oon tietonen niistä pienistä apujousista jolla toi ongelma viimeistään saadaan korjatuksi

Valvoja: CRSC Hallitus
Burton myy Gazin satsia FRONT SPRINGS 8" x 250lbs, REAR 9" x 200lbs, joten varmaan melko passelit ratakäyttöön nuo sun jouset kun pitää kontin tyhjänä romusta. Tutun mk1 historic-Fiestassa on muistaakseni ratakäytössä 300lbs jouset takana...Krisse kirjoitti:Rallyracesta ostin ja tilatessa kysyttiin että laitetaanko tavalliset - what ever that is - vai extra hardit. Munhan ei oo tarkotus tota jokapäiväsenä käyttöautona pitää niin otin sitten tietysti extra hardit ja etujouset on nyt sitten 275 lbs ja taka 225
Noihan on 'standardikamaa' noi jouset, eli esim em kaupasta löytyy sitte käypäsiä jousia vaikka millasilla arvoilla.
Vertailun vuoksi todettakoon et Mk1/2 GAZ satsin 'vakiojouset' on e250/t170
No prkl joo. Eipä tullu huomattua tota ennen lyhennystä, ois ollu viel pari milliä enemmän mistä pitää kii :-/Hartza kirjoitti:Kun poraamaan ryhdyt niin laita porattavasta holkista kiinni vaikka ruuvipenkkiin ja sitten vasta poraat, muuten pyörii varmasti. Tosta vois just hikisesti saada kiinni...
Juu en. Ja aattelin tos viel että pitäsköhän vetää viel eka 11.5 ja sit vast 12Hartza kirjoitti:Uusi terä tietty, äläkä ota välttämättä sitä halvinta terää.
No toi oli oikeestaan ihan yhessä tuumin päätetty ja sopii mulle hyvin. Koska ihan turha siinä on ylimäärästä välikättä pitää kun kuitenkaan Englanti ei tuota ongelmia. Ja kun noi tuolta Gazilta näköjään vastaavatkin tosi nopeesti niin parhaiten tää tälleen on sujunu.Hartza kirjoitti:PS. On muuten kätevää opastaa myyjäliikkeestä yhteydenotot jonnekkin ulkomaille, täytypäs käyttää tätä samaa kikkaa omassa duunssa