RUISKU JA KAASARI 2,0 DOHC KANNEN EROT
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 34
- Liittynyt: Ti Toukokuu 31. 15:06:17 2005
- Paikkakunta: Hausjärvi
- Viesti:
RUISKU JA KAASARI 2,0 DOHC KANNEN EROT
Mitä eroavaisuuksia on 2,0 dohc kansissa ruisku / kaasari, ruiskun kansi halki ja olis kaasarin kansi olemassa tilalle?
Saa myös soittaa 050-4100 859 / soitan takaisinpäin
Saa myös soittaa 050-4100 859 / soitan takaisinpäin
Mondeo 1,6 -96
VW LT 35 -02
Transit 2,4 D YORK Possunokka
MK 1 ESCORT 1300 GT Historic G/D Ratakilpuri
#1484
VW LT 35 -02
Transit 2,4 D YORK Possunokka
MK 1 ESCORT 1300 GT Historic G/D Ratakilpuri
#1484
-
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
- Viesti:
Re: RUISKU JA KAASARI 2,0 DOHC KANNEN EROT
olisiko ollut suuttimet kannessa eikä imusarjassa?
-
- Viestit: 34
- Liittynyt: Ti Toukokuu 31. 15:06:17 2005
- Paikkakunta: Hausjärvi
- Viesti:
Re: RUISKU JA KAASARI 2,0 DOHC KANNEN EROT
tämän suuttimien tarkastus ohjeiden mukaan suuttimet ovat bensatukissa?"
Ota bensatukki irti ja virittele sähkö joka suuttimeen, suuttimen päät mittalaiseihin ja bensanpaineet päälle, niin näkyy suutinten maksimituotto. Pitää olla varovainen ettei sähköjohdot pääse lyömään valkeeta, tai suuttimet lähde tukista irti.
Joten eivät siis kannessa? vai ymmärsinkö väärin?
Ota bensatukki irti ja virittele sähkö joka suuttimeen, suuttimen päät mittalaiseihin ja bensanpaineet päälle, niin näkyy suutinten maksimituotto. Pitää olla varovainen ettei sähköjohdot pääse lyömään valkeeta, tai suuttimet lähde tukista irti.
Joten eivät siis kannessa? vai ymmärsinkö väärin?
Mondeo 1,6 -96
VW LT 35 -02
Transit 2,4 D YORK Possunokka
MK 1 ESCORT 1300 GT Historic G/D Ratakilpuri
#1484
VW LT 35 -02
Transit 2,4 D YORK Possunokka
MK 1 ESCORT 1300 GT Historic G/D Ratakilpuri
#1484
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Re: RUISKU JA KAASARI 2,0 DOHC KANNEN EROT
Juu, kyllä ne tietenkin on bensatukissa kiinni, mutta suutinten toinen pää tulee kanteen. Eli kaasari ja ruiskukoneen kansissa on tuon verran eroa.esse kirjoitti:tämän suuttimien tarkastus ohjeiden mukaan suuttimet ovat bensatukissa?"
Ota bensatukki irti ja virittele sähkö joka suuttimeen, suuttimen päät mittalaiseihin ja bensanpaineet päälle, niin näkyy suutinten maksimituotto. Pitää olla varovainen ettei sähköjohdot pääse lyömään valkeeta, tai suuttimet lähde tukista irti.
Joten eivät siis kannessa? vai ymmärsinkö väärin?
Jäsen #606
-
- CRSC Jäsen 2021
- Viestit: 2561
- Liittynyt: Ti Helmikuu 22. 21:47:47 2005
- Paikkakunta: Kärkölä
- Viesti:
Re: RUISKU JA KAASARI 2,0 DOHC KANNEN EROT
Tuon suutinongelman lisäksi ne imukanavat ovat erimalliset, joutuu snurrailemaan jotain sovitettaessa sekä nokat erilaiset. Eli niistä ei kannata tehdä hybridiä jos helpolla haluaa selvitä...
Mertie pub & 3D
-
- Viestit: 34
- Liittynyt: Ti Toukokuu 31. 15:06:17 2005
- Paikkakunta: Hausjärvi
- Viesti:
Re: RUISKU JA KAASARI 2,0 DOHC KANNEN EROT
Kiitos vinkeistä, pitää ruveta etsimään ruiskun ehjää kantta, vai onko niitä olemassakaan?
Mondeo 1,6 -96
VW LT 35 -02
Transit 2,4 D YORK Possunokka
MK 1 ESCORT 1300 GT Historic G/D Ratakilpuri
#1484
VW LT 35 -02
Transit 2,4 D YORK Possunokka
MK 1 ESCORT 1300 GT Historic G/D Ratakilpuri
#1484
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Re: RUISKU JA KAASARI 2,0 DOHC KANNEN EROT
On ehjiä kansia. Kaverilla on yks jos kiinnostaa, imusarjan + muut paskat saa kaupanpäälle.esse kirjoitti:Kiitos vinkeistä, pitää ruveta etsimään ruiskun ehjää kantta, vai onko niitä olemassakaan?
Venttiilin kumit pitää vaihtaa, vaihdettiin koko kansi kun sattu oleen ehjä savuamaton kansi nurkissa. Mahdollisesti ohjurit tippunu alaspäin, mutta halki tämä ei ole, eli on uudistettavissa kohtuu halvalla remontilla. Omaan makso aikanaan vähän yli 200e, sis. plaanaus, k-linerit, ohjurin kumit, seetityöt ja pako-ohjurien kiinnitys jollain, en kysynyt millä. Ilmeisesti teki sorvilla matalat urat ohjureihin ja jonkun mopon männäntapin lukkorenkaita ( C- renkaat ) näin syntyneisiin uriin asentamalla.
Jäsen #606
-
- Viestit: 60
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 10. 10:01:23 2008
Re: RUISKU JA KAASARI 2,0 DOHC KANNEN EROT
Eli mitäs tapahtuu jos kaasari dohcista laittaa nokat ruiskuun?
-
- Viestit: 1618
- Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
- Paikkakunta: harjavalta
Re: RUISKU JA KAASARI 2,0 DOHC KANNEN EROT
väitän että on ollut kyllä halpa paikka.olafu kirjoitti:On ehjiä kansia. Kaverilla on yks jos kiinnostaa, imusarjan + muut paskat saa kaupanpäälle.esse kirjoitti:Kiitos vinkeistä, pitää ruveta etsimään ruiskun ehjää kantta, vai onko niitä olemassakaan?
Venttiilin kumit pitää vaihtaa, vaihdettiin koko kansi kun sattu oleen ehjä savuamaton kansi nurkissa. Mahdollisesti ohjurit tippunu alaspäin, mutta halki tämä ei ole, eli on uudistettavissa kohtuu halvalla remontilla. Omaan makso aikanaan vähän yli 200e, sis. plaanaus, k-linerit, ohjurin kumit, seetityöt ja pako-ohjurien kiinnitys jollain, en kysynyt millä. Ilmeisesti teki sorvilla matalat urat ohjureihin ja jonkun mopon männäntapin lukkorenkaita ( C- renkaat ) näin syntyneisiin uriin asentamalla.
itelle ohc kanteen pelkät vena työt(istukat ja venojen hionta) reilu puoltoista sataa pimeänä.
siihen kuului kyllä nokan laakeripintojen hionta.
#712
"hei, onks sen verran yhdyssana"
"hei, onks sen verran yhdyssana"
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Re: RUISKU JA KAASARI 2,0 DOHC KANNEN EROT
Satanen lisää tohon niin melkein mikä vaan paikka tekee.Rahtinalle kirjoitti:väitän että on ollut kyllä halpa paikka.olafu kirjoitti:On ehjiä kansia. Kaverilla on yks jos kiinnostaa, imusarjan + muut paskat saa kaupanpäälle.esse kirjoitti:Kiitos vinkeistä, pitää ruveta etsimään ruiskun ehjää kantta, vai onko niitä olemassakaan?
Venttiilin kumit pitää vaihtaa, vaihdettiin koko kansi kun sattu oleen ehjä savuamaton kansi nurkissa. Mahdollisesti ohjurit tippunu alaspäin, mutta halki tämä ei ole, eli on uudistettavissa kohtuu halvalla remontilla. Omaan makso aikanaan vähän yli 200e, sis. plaanaus, k-linerit, ohjurin kumit, seetityöt ja pako-ohjurien kiinnitys jollain, en kysynyt millä. Ilmeisesti teki sorvilla matalat urat ohjureihin ja jonkun mopon männäntapin lukkorenkaita ( C- renkaat ) näin syntyneisiin uriin asentamalla.
itelle ohc kanteen pelkät vena työt(istukat ja venojen hionta) reilu puoltoista sataa pimeänä.
siihen kuului kyllä nokan laakeripintojen hionta.
Jäsen #606
-
- Viestit: 1542
- Liittynyt: Ma Huhtikuu 13. 11:34:31 2009
- Viesti:
Re: RUISKU JA KAASARI 2,0 DOHC KANNEN EROT
Täältäkin löytyy kansi tarvii kanssa ohjuriremontin..
Niin kauan sillä ajeli kunnes taustapeilistä näky tasakaasulla sinistä ja kaikki meni ohi:)
Niin kauan sillä ajeli kunnes taustapeilistä näky tasakaasulla sinistä ja kaikki meni ohi:)
Ford Sierra Xr4i '83
Ford Scorpio Cosworth '91
Ford Cortina '66
Ford Focus 2.0 '00
Chevrolet Lumina LE '95&'97
Opel Kadett C Coupe '75
Zündapp M50 '66
Solifer SM '80
Peugeot SV50 Executive '97
Pocket Mini Bike '08
Murray 12ic/38 '95
Ford Scorpio Cosworth '91
Ford Cortina '66
Ford Focus 2.0 '00
Chevrolet Lumina LE '95&'97
Opel Kadett C Coupe '75
Zündapp M50 '66
Solifer SM '80
Peugeot SV50 Executive '97
Pocket Mini Bike '08
Murray 12ic/38 '95