Sierra jarru tehostin
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 625
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 17. 20:03:18 2004
- Paikkakunta: Kuopio
Sierra jarru tehostin
Eli miten voi olla mahdollista että viimekesänä vaihdoin pääsylinteriin tiivisteet ja nyt jo uudestaan hävittää nestettä ja ei vuoda näkyvästi mistään ulos. Mikä syö nuita tiivisteitä???
Autohan on 89 2l Laser.
Autohan on 89 2l Laser.
Jäsen: #160
Köyhät hehkuttaa!
Köyhät hehkuttaa!
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Älä suotta uutta tehostajaa osta, jos vaan pääsylinteri vuotaa. Mutta mitenkä kun täälä päin nuo tarvikeosien kanssa läträävät puhuvat että olisi jopa halvempi ostaa kokonaan uusi sylinteri kuin kumisarja, niin uskomattomalta kun se kuulostaakin. Orkkis tietysti on kalliimpi.
Onko muilla kokemuksia noista tarvike-pääsylintereistä? Onko ne hyviä/toimivia? Ostin Capriin LPR merkkisen vihreässä paketissa ja teksti kertoo vaan että "made in EU".
Onko muilla kokemuksia noista tarvike-pääsylintereistä? Onko ne hyviä/toimivia? Ostin Capriin LPR merkkisen vihreässä paketissa ja teksti kertoo vaan että "made in EU".
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Ylläpitäjä
Joo itse laitoin tuohon fiestanräppänään nui kortsut uusiksi niin muistaakseni 13€ maksoi kumit (muutama hassu) ja uuden sylinterin ois saanut täydellisenä n.40€. Mutta elämä onMouTine kirjoitti:Mutta mitenkä kun täälä päin nuo tarvikeosien kanssa läträävät puhuvat että olisi jopa halvempi ostaa kokonaan uusi sylinteri kuin kumisarja, niin uskomattomalta kun se kuulostaakin. Orkkis tietysti on kalliimpi.

-
- Viestit: 625
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 17. 20:03:18 2004
- Paikkakunta: Kuopio
Joo siis anteeksi unenpöpperössä kirjootin siis pääsylinterin ostosta on kyse.Muistaakseni parin kympin hujakoilla oli tuo tiivistesarja tuohon pääsylinterin,mutta kannattako nuita ostaa jos puolivuotta kestää ja sitten taas pitäisi uusia.Turbiini kirjoitti:Et sittee miee vuan et joskohan nuissa on joku tyyppi vika syödä nuita tiivisteitä vaiko johkohan mie ostasin uudet tiivisteet vaeko uuden jarrutehostajan.
Jäsen: #160
Köyhät hehkuttaa!
Köyhät hehkuttaa!
-
- Viestit: 3835
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001
No ei tietenkään kannata ihan paskaan sylinteriin laittaa uusia kumeja. Tietenkin tarkastit sylinterin kunnon ennen huoltoa, että se kumeilla ja kunnon hoonaustyökalulla kuntoon tulee?
Syöpymät saa helposti aikaiseksi kun jättää nesteet vaihtamatta, tunnin työ 1.5 vuoden välein on aika pieni vaiva siitä hyvästä ettei tarvitse sylinteriremontteja tehdä ja jarrut tarvittaessa löytyykin.
Todella huonosti huollettuun systeemiin kun vaihtaa nesteitä, niin voi tapahtua semmonen hauska juttu, että kun ilmausvaiheessa polkaisee polkimen lattiaan, niin pääsylinterin mäntä menee alueelle jossa se ei ole normaalisti toiminut. Täällä on taas niin paksu räkäkerros että sinne jää, eikä tahdo palautua. Ei muuta kun sylinteri pöydälle ja auki, yleensä tällöin sylinteri vaatii kumiremontin, mutta on joskus hetken toiminut pelkällä puhdistuksellakin ennekuin alkaa vuotamaan hiljakseen.
Syöpymät saa helposti aikaiseksi kun jättää nesteet vaihtamatta, tunnin työ 1.5 vuoden välein on aika pieni vaiva siitä hyvästä ettei tarvitse sylinteriremontteja tehdä ja jarrut tarvittaessa löytyykin.
Todella huonosti huollettuun systeemiin kun vaihtaa nesteitä, niin voi tapahtua semmonen hauska juttu, että kun ilmausvaiheessa polkaisee polkimen lattiaan, niin pääsylinterin mäntä menee alueelle jossa se ei ole normaalisti toiminut. Täällä on taas niin paksu räkäkerros että sinne jää, eikä tahdo palautua. Ei muuta kun sylinteri pöydälle ja auki, yleensä tällöin sylinteri vaatii kumiremontin, mutta on joskus hetken toiminut pelkällä puhdistuksellakin ennekuin alkaa vuotamaan hiljakseen.
Escort Estate -69 1.6 GT
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5
-
- Viestit: 625
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 17. 20:03:18 2004
- Paikkakunta: Kuopio