Esco MK6 lämppärikennon vaihto?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 2457
- Liittynyt: Su Joulukuu 7. 14:26:15 2003
- Paikkakunta: Vaajakoski
Esco MK6 lämppärikennon vaihto?
Onko kukaan tehny otsikossa mainittua operaatiota?
Äkkiseltään tossa ennen Mikkeliin lähtöä kattelin että onko toi kojelauta yhtä puuta laidasta laitaan ja ylhäältä alas?
Sieltä jalkatilasta tuota hommaa ei vissiin mahdu tekemään....
Äkkiseltään tossa ennen Mikkeliin lähtöä kattelin että onko toi kojelauta yhtä puuta laidasta laitaan ja ylhäältä alas?
Sieltä jalkatilasta tuota hommaa ei vissiin mahdu tekemään....
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 476
- Liittynyt: To Syyskuu 2. 12:17:08 2004
- Paikkakunta: Jämsä/Kangasala
Viime talvena tein ko. operaation ´94 Escortiin. Kojelautaa ei tarvitse kirjaimellisesti irroittaa. Riittää, että saa repsikanpuolelta raotettua. Suurin ongelma omalla kohdalla oli saada konehuoneen puolelta letkut irti. Totesin, että helpompi sahata karat sisäpuolelta poikki, vanha pois ja uus tilalle. Helpompi homma kuin kuvittelin.
-
- Viestit: 7975
- Liittynyt: To Tammikuu 22. 21:07:18 2004
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
niin siis ei sitä kojetaulua ulos autosta tarvii purkaa.piuhat ja katkaisijat irti,keskikonsoli pois,tukikehikko irti radion aukon takaa ja senkin voi jättää irralleen kojetaulun sisälle.
letkut irti ulkokautta ja sitten lämppärinkotelo irti(kiinni 2lla M8 mutterilla) ja tiukkaa vetoa kajuuttaan päin,2ristipääruuvia auki ja kenno pois.
ehkä hieman työläs homma mutta ei ollenkaan niin paha miltä ensin vaikuttaa.kojetaulu tosiaan on yhtä palaa koko kikkare.
hyvä apuväline on pieni hylsysarja johon torx-avaimet sekä pitkiä hylsyjä (10mm ja 13mm) sekä niveliä ja jatkoja.
hermoja ei ton(kaan) kanssa kannata menettää,sujuu kyllä kun kääntää räikän purkuasentoon ja laittaa oman asenteen kohdalleen.
letkut irti ulkokautta ja sitten lämppärinkotelo irti(kiinni 2lla M8 mutterilla) ja tiukkaa vetoa kajuuttaan päin,2ristipääruuvia auki ja kenno pois.
ehkä hieman työläs homma mutta ei ollenkaan niin paha miltä ensin vaikuttaa.kojetaulu tosiaan on yhtä palaa koko kikkare.
hyvä apuväline on pieni hylsysarja johon torx-avaimet sekä pitkiä hylsyjä (10mm ja 13mm) sekä niveliä ja jatkoja.
hermoja ei ton(kaan) kanssa kannata menettää,sujuu kyllä kun kääntää räikän purkuasentoon ja laittaa oman asenteen kohdalleen.
