8:7:1-->MAX paineet ?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
8:7:1-->MAX paineet ?
Eli paljon maxsimi paineet 2.3l 8:7:1 puristuksilla ,eihän tarkkaa voi sanoa kun siihen vaikuttaa miljoona juttua , Mutta jotain arviota peliin !<br><br>Tuli tollaset tasalakiset vapari männät pintoon, ja olen nyt kahden vaiheilla kannattaako niitä sorvata sillä ei toi puristus nyt niin paha oo..Ja toinen se kestääkö ne männät jos niitä sorvataan.<br>
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Re:8:7:1-->MAX paineet ?
Kyllähän sinne voi painetta laittaa vaikka kuinka, mutta ennakkoa pitää sitten taas myöhäistää paljon ja hyöty hävitään. Jollakin aktiivisella nakutus --> ahto/ennakko säädöllä saisi varmaan parhaan suorituskyvyn irti tuosta. Esim Saabin APC voisi olla kova sana.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
- Viestit: 687
- Liittynyt: Su Lokakuu 6. 17:44:16 2002
- Paikkakunta: Lahti
Re:8:7:1-->MAX paineet ?
onhan siinä moottorissa nakutuksen tunnistin , kyllä sen pitäis ilmottaa koska on liikaa ahtoo , ehkä kilon verran vois olla hyvä
-
- Viestit: 748
- Liittynyt: To Elokuu 22. 18:53:13 2002
Re:8:7:1-->MAX paineet ?
vaparimäntiä en sorvaisi<br>lakihan on 5-6mm ohuimmillaan<br>ja<br>ylin männänrengas aika lähellä<br>
-
- Ylläpitäjä
Re:8:7:1-->MAX paineet ?
[quote author=prostreet link=board=2;threadid=14860;start=0#111490 date=1064612054]<br>vaparimäntiä en sorvaisi<br>lakihan on 5-6mm ohuimmillaan<br>ja<br>ylin männänrengas aika lähellä<br><br>[/quote]<br><br>Hmmp.. Joo nämä on tasalakiset ainoastaan venttiilin kolot, Taidan jättää sorvaamatta.<br><br>Tämä sarja on jotain -90luvun perua, Badger Pistons , SAFEGUARD Engine Parts,Inc Usa
<br><br>Ylin männänrengas on noin samalla korkeudella mutta kapeampi kuin turbo männässä sekä helmat on pidemmät ja "raskaammat"
