8:7:1-->MAX paineet ?

Tekninen keskustelu liittyen moottoreihin, voimansiirron komponentteihin, tekniikanvaihtoihin, turboihin ja turbotuksiin.

Valvoja: CRSC Hallitus

Xär4TI
Ylläpitäjä

8:7:1-->MAX paineet ?

Viesti Kirjoittaja Xär4TI » Pe Syyskuu 26. 18:03:16 2003

Eli paljon maxsimi paineet 2.3l 8:7:1 puristuksilla ,eihän tarkkaa voi sanoa kun siihen vaikuttaa miljoona juttua , Mutta jotain arviota peliin !<br><br>Tuli tollaset tasalakiset vapari männät pintoon, ja olen nyt kahden vaiheilla kannattaako niitä sorvata sillä ei toi puristus nyt niin paha oo..Ja toinen se kestääkö ne männät jos niitä sorvataan.<br>

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re:8:7:1-->MAX paineet ?

Viesti Kirjoittaja JesseT » Pe Syyskuu 26. 19:03:04 2003

Kyllähän sinne voi painetta laittaa vaikka kuinka, mutta ennakkoa pitää sitten taas myöhäistää paljon ja hyöty hävitään. Jollakin aktiivisella nakutus --> ahto/ennakko säädöllä saisi varmaan parhaan suorituskyvyn irti tuosta. Esim Saabin APC voisi olla kova sana.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

pylvis
Viestit: 687
Liittynyt: Su Lokakuu 6. 17:44:16 2002
Paikkakunta: Lahti

Re:8:7:1-->MAX paineet ?

Viesti Kirjoittaja pylvis » Pe Syyskuu 26. 19:07:59 2003

onhan siinä moottorissa nakutuksen tunnistin , kyllä sen pitäis ilmottaa koska on liikaa ahtoo , ehkä kilon verran vois olla hyvä
#415
vapari on vaihtoehto
on mielivajaa kun fordilla-ajaa
http://www.speedimports.net/

prostreet
Viestit: 748
Liittynyt: To Elokuu 22. 18:53:13 2002

Re:8:7:1-->MAX paineet ?

Viesti Kirjoittaja prostreet » La Syyskuu 27. 0:34:14 2003

vaparimäntiä en sorvaisi<br>lakihan on 5-6mm ohuimmillaan<br>ja<br>ylin männänrengas aika lähellä<br>

Xär4TI
Ylläpitäjä

Re:8:7:1-->MAX paineet ?

Viesti Kirjoittaja Xär4TI » Su Syyskuu 28. 21:15:14 2003

[quote author=prostreet link=board=2;threadid=14860;start=0#111490 date=1064612054]<br>vaparimäntiä en sorvaisi<br>lakihan on 5-6mm ohuimmillaan<br>ja<br>ylin männänrengas aika lähellä<br><br>[/quote]<br><br>Hmmp.. Joo nämä on tasalakiset ainoastaan venttiilin kolot, Taidan jättää sorvaamatta.<br><br>Tämä sarja on jotain -90luvun perua, Badger Pistons , SAFEGUARD Engine Parts,Inc Usa :)<br><br>Ylin männänrengas on noin samalla korkeudella mutta kapeampi kuin turbo männässä sekä helmat on pidemmät ja "raskaammat"

Vastaa Viestiin