RS2000 kansi sopii suoraan 8V DOHC koneen alakertaan. Kun DOHC ja RS2000 kannet on vierekkäin, niin näkyy selvä veljeys näiden kahden välillä. Jopa venttiilikoppa on samalla pulttijaolla, mutta on tietysti muuten erilainen.
Jos etuvetokoneen laittaa takavetoon, niin pitää laittaa kampiakselin päähän neulalaakeri, jota siellä ei etuvetoratkaisuissa tarvita. Siellä on sille paikkakin valmiina.
Jos en ihan väärin o kattonu, niin CVH:n (escort) vauhtipyörä käy DOHC / RS2000 kampiakseliin suoraan. Kytkin jää vähän kauas vaihdelaatikosta, mutta mittaamalla selviää riittääkö kytkinakselin poori. Myös painelaakerin kanssa joutuu säveltämään. 8V dohc vauhtipyörähän painaa n. 15kg, joten kovin sporttinen sillä ei ole liikennevaloissa kaasutella, vaikka kantena olisikin 16V
CVH sierran vauhtipyörää ja kytkintä en ole nähnytkään, mutta kyllä niitä aina välillä myynnissä näkyy. Todennäköisesti sekin sopii suoraan DOHCin ja RS2000 kampiakseliin, jolloin sellaisen osia käyttämällä päästäisiin voimansiirron osalta ns. bolt-on tyyppiseen asennukseen. Kytkimen kokoa en varmaksi osaa sanoa, mutta ainakin escorttiin asennetussa 1.6 cvh:ssa on 220mm kytkin vakiona, joka on siis OHC / DOHC kytkintä suurempi.
RS2000 on 240mm kytkimellä, mutta sen käyttö vaatii myös RS2000 vauhtipyörän. Jos kytkinakselin poori riittää, niin samat sävellykset painelaakerin kanssa mitä etuveto CVH vauhtipyöränkin kanssa.
Etuvetovauhtipyörien starttikehä on samalla etäisyydellä koneesta mitä 8V DOHC vauhtipyörässä, eli DOHC startti sopii. CVH sierrasta en tiedä, mutta siihen sopii joko DOHC taikka OHC startti. Tietääkseni starttikehän offsettia ei ole kuin näitä kahta mallia, halkaisija ja hammasjako on näissä kaikissa sama.