kytky asetelma

Tekninen keskustelu liittyen moottoreihin, voimansiirron komponentteihin, tekniikanvaihtoihin, turboihin ja turbotuksiin.

Valvoja: CRSC Hallitus

mk kax
Viestit: 166
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 17:42:01 2001
Paikkakunta: lempäälä
Viesti:

kytky asetelma

Viesti Kirjoittaja mk kax » To Lokakuu 9. 23:02:24 2003

Elikkäs 2.0 ohc moottori ja kytkin luistaa.minkäslaisia asetelmia ootte käyttäny noissa pikkusen tehokkaimmissa vehkeissä.ittellä 4 lapanen sintteri ja joku iän ikuinen vakki asetelma.viime kesänä vielä jakso pitää mut ny ei tartte ees kolmosella enää vedättää ku rupee luistaan.ei kummiskaan viittis ihan kisa palikkaa ostaa ku on vähä tyyriitä. >:(
No eihän se toimi!!!

Takatuuppari

Vieras
Ylläpitäjä

Re:kytky asetelma

Viesti Kirjoittaja Vieras » Pe Lokakuu 10. 7:43:33 2003

Sorvauta vauhtipyörästä paineasetelman alta noin 0,5-1.0mm pois niin saat painetta lisää. Uusi asetelma tietysti.

Aksu
Viestit: 4147
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
Paikkakunta: Turuus
Viesti:

Re:kytky asetelma

Viesti Kirjoittaja Aksu » Pe Lokakuu 10. 11:13:46 2003

Tai uus asetelma esim rally racesta,vakiota vahvempi muttei mikään pahan hintainen (n.130-150€) ja samalla vaivalla vaihtaa uudet palat siihen levyyn.
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer

paperman
Viestit: 1699
Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
Paikkakunta: Muikkukukko #496

Re:kytky asetelma

Viesti Kirjoittaja paperman » Pe Lokakuu 10. 14:42:25 2003

[quote author=Aksu link=board=2;threadid=15348;start=0#114924 date=1065773626]<br>Tai uus asetelma esim rally racesta,vakiota vahvempi muttei mikään pahan hintainen (n.130-150&#8364;) ja samalla vaivalla vaihtaa uudet palat siihen levyyn.<br>[/quote]Multa löytys tommonen asetelma! Ihan uus, enkä tartte.
Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com

Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)

Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!

RS2600
Viestit: 99
Liittynyt: Pe Elokuu 30. 18:48:59 2002
Viesti:

Re:kytky asetelma

Viesti Kirjoittaja RS2600 » La Lokakuu 11. 10:45:36 2003

[quote author=ckolli link=board=2;threadid=15348;start=0#114874 date=1065761013]<br>Sorvauta vauhtipyörästä paineasetelman alta noin 0,5-1.0mm pois niin saat painetta lisää. Uusi asetelma tietysti.<br>[/quote]<br><br>Tällaisia vinkkejä kannattaa sitten vähän miettiä ennenkun toteuttaa.<br>Pitää tietää miten paljon voi ottaa pois ,koska jossain vaiheessa sen kalvojousen varat loppuu ja jousi antautuu.<br><br>Helvetin vaikee selittää ymmärrettävästi..<br>Eli jos asetelman painepintaa painettaisiin alaspäin se jousivoima kasvaa vain tiettyyn pisteeseen asti jonka jälkeen ei pidä sitäkään vähää.<br><br>Jos joku on testaillut kyseistä asiaa ja on jotain mittoja ylhäällä niin voisi jakaa tietämystään.<br>Kiinnostais lähinnä cossu/v6 kytkimen jutskat.<br><br>Onko Ckollilla kokemusta tuosta 1mm poistosta miten piti kytkin?

popo99
Viestit: 59
Liittynyt: Ke Huhtikuu 30. 14:10:08 2003
Paikkakunta: Salo

Re:kytky asetelma

Viesti Kirjoittaja popo99 » La Lokakuu 11. 10:51:37 2003

mul on kokemust tost ckollin neuvost, ainakin mul toimii hyvin ja kytkin pitää kuten ennenkin, sorvattiin ohc:n vauhtipyöräst asetelman pinta tasasex. ittelläni turbo konees normaali levy vain jäykempi asetelma, ei sitä sintterii oiken alle 250 heposen tarvii, ainakaan omien kokemusten perusteella, tietty saahan kytkyttimen poltettuu vaix mimmonen levy ois 8)
Ahistaa ahistaa

Vastaa Viestiin