viistämisellä saa aikaa ainoastaan se että pakopuoli virtaa vapaammin, sama asia saadaan aikaan laittamalla kokonainen to4 ahdin...yhtä alhaalta herää.Jake kirjoitti:Ahaa , luulin että siipien viistämisellä saadaan viivettä pienemmäksi ja heräämistä alemmaksi .
Käyttötarkoitus tulee tosiaan olemaan n.350hv . Tehoalue saa olla aika vapaa 3000-7000rpm .
360` laakerit Garrettiin + Anti-Lag
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Pakopuolen viistämisellä saavutetaan "keinotekoisesti" vapaampi virtaus ja vähän matalampi huippukierrosnopeus ylikierroksien jne. välttämiseksi. Ahtimen vastaavuus kaasuun ei juurikaan kärsi jos viiste on tehty oikein; asteluvut joita cossun t3:ssa olen nähnyt on 5-10 ast., yleisin on ollut 7. Ammattimiehen homma, rälläkät saa jättää hyllyyn.
-
- Ylläpitäjä
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Kun iso ahdin niin ei ahdista muutenkaan
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.