Weberien kohot

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

timppaanen
Viestit: 2856
Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
Paikkakunta: Korsholm

Weberien kohot

Viesti Kirjoittaja timppaanen » Pe Joulukuu 19. 23:11:02 2003

osaako joku sanoo että mitä merkkittee noissa kohoissa se luku:
orginaaleissa pelli kohoissa oli 26 ja noissa massa kohoissa 20 minkälaista vaikutusta noilla on bensan pinnan tasolle :?: :?:
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Pe Joulukuu 19. 23:30:26 2003

Todennäköisesti kyseessä on valmistussarja luku tms., bensanpinnan korkeuteen vaikuttaa käytännössä vain kohon ja neulaventtiilin välinen suhde.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Pe Joulukuu 19. 23:57:46 2003

voi olla myös paino grammoina, joillakin automerkeillä nimittäin paino on merkitty kohoon...

esim. toyotan 2E-moottorin juuttuvakurkkuisen kaasarin massakohon paino on 15g ja puntaroimalla tarkistetaan onko se "vettynyt"....

ja tuossa ilmoitetaan weber 40dcoe kohon painoksi 26g
http://www.veloceregister.net/weber.htm

Vastaa Viestiin