Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
paajanen
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja paajanen » Ti Tammikuu 6. 21:15:11 2004
2.0is sierran moottori ja sen männän halkasia ja kuinka ison männän sinne saa sillain et se toimii vielä... ja sitten että mistä saisi "turbo" mäntiä
ja kestäviä kiertokankia?ja millä kyseiseen moottoriin jos sen ahtaa niin kannattaa bensan saanti varmistaa kohtuulisen halvalla?koska ei ole rahaa hesteciin ta halteciin ta sen tapasiin

...kertokaa viisaammat!!
-
janneke
- Viestit: 1109
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 24. 16:21:15 2003
- Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja janneke » Ti Tammikuu 6. 21:42:26 2004
Jos jollain kaverillas on cossu... ni tarjoo sille kahvit ja ku se ryystää sitä kahvii ni käyt nappaamassa siltä ruiskut ja kiertokanget. Mä en niin kauhiasti nää järkee et porataan niin että jo joku millin seinät sylkyssä. Kannattaa lukasta
tuolta,
tuolta ja
tuolta jos ajoit laittaa cossun ruiskut
-
SHR
- Viestit: 1487
- Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002
Viesti
Kirjoittaja SHR » Ti Tammikuu 6. 23:14:34 2004
Onkohan tää se sama paajanen joka seikkailee Kiss FM pilapuheluissa?

-
ukormi
- Viestit: 8657
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
- Paikkakunta: Joensuu
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja ukormi » Ti Tammikuu 6. 23:26:55 2004
SHR kirjoitti:Onkohan tää se sama paajanen joka seikkailee Kiss FM pilapuheluissa?

Asustaako hän Hämeenlinnassa? Sieltä tuo yhteys ainakin tulee..
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015
-
jjs
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Viesti
Kirjoittaja jjs » Ke Tammikuu 7. 0:04:35 2004
paajanen kirjoitti:2.0is sierran moottori ja sen männän halkasia ja kuinka ison männän sinne saa sillain et se toimii vielä... ja sitten että mistä saisi "turbo" mäntiä
ja kestäviä kiertokankia?ja millä kyseiseen moottoriin jos sen ahtaa niin kannattaa bensan saanti varmistaa kohtuulisen halvalla?koska ei ole rahaa hesteciin ta halteciin ta sen tapasiin

...kertokaa viisaammat!!
Männän halk on std 90,89mm. Jos teet miedon koneen, esim Keiteleen kone myy kuplan (yök) Mahle takomäntiä halk. 91,93 eli poraus tasan 92mm. Jos teet mörkömoottorin, älä poraa std+0,5mm suuremmaksi.
IS:n oma truutta futaa n.0,5bar saakka esim. FSEn bensapaineen säätimellä ja tehoa silloin n.160hv/250->Nm.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
prostreet
- Viestit: 748
- Liittynyt: To Elokuu 22. 18:53:13 2002
Viesti
Kirjoittaja prostreet » Ke Tammikuu 7. 6:59:56 2004
ehjät vakiomännät on ihan jees kevyeeseen viritykseen