2.0 ohariin järjetön sytty...

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

fomoco3
Viestit: 2101
Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
Paikkakunta: Oulu

2.0 ohariin järjetön sytty...

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » Ti Tammikuu 6. 16:29:16 2004

Onko miten kova homma vaihtaa kärjellinen-->kärjettömään?
Vai onko suora asennus ja menoksi..?

Ei oikein oo hyvä käejellinen kisassa...
Tuli annettua escolle vähän lämyä jääradalla--->kärjet suli ja väänty...k.väli oli n.4mm joten ei "ihan" startannu.. :)
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

Tähtisilmä
Viestit: 436
Liittynyt: Ti Huhtikuu 8. 12:38:32 2003
Paikkakunta: Pohjois Savo

Viesti Kirjoittaja Tähtisilmä » Ke Tammikuu 7. 8:21:25 2004

ei ole. Puola ja jakaja menee uusiksi. Boksille sopiva paikka, piuhat kiinni ja takaisin ratalle! :)
S a a b & F o r d

Karmann
Viestit: 123
Liittynyt: To Marraskuu 13. 10:04:02 2003

Viesti Kirjoittaja Karmann » Ke Tammikuu 7. 12:23:36 2004

Hommaat jonkun ohari sierran jakajan hilppeineen ja vetoo.
Ex. #28
Escort RS Cosworth

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » Ke Tammikuu 7. 12:52:17 2004

onko sulla tiedossa rojut jo?
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

fomoco3
Viestit: 2101
Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » Ke Tammikuu 7. 14:40:16 2004

Ei ole, joten saapi tarjota 2litrasen pakettia...
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

Vastaa Viestiin