Sierran bensatankeista
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
Sierran bensatankeista
Mitä eroa on ruisku- ja kaasari-Sierran bensatankeissa? Tarkoitan nyt siis ihan faktatietoa, ei mitään mutua.
Tuli vaan mieleen, kun bensatankki näyttää menevän vaihtoon (ruostunut puhki) ja mietin, että kannattaisiko samantien hommata ruiskun tankki vai yrittäisikö taas pärjätä kaasarin tankilla.
Tuli vaan mieleen, kun bensatankki näyttää menevän vaihtoon (ruostunut puhki) ja mietin, että kannattaisiko samantien hommata ruiskun tankki vai yrittäisikö taas pärjätä kaasarin tankilla.
-
- Viestit: 1509
- Liittynyt: To Joulukuu 20. 15:04:41 2001
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 4537
- Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
- Paikkakunta: nurmijärvi
kokonaisuudessaan eroavaisuudet.
kaasari
polttoaineen tulo ja lähtö tankin päällä mittarin anturin kannassa
tankin sisällä ei ollenkaan kokoma säiliötä tai pieni sellainen
ruisku
putken lähtö ja paluu tankin kyljessä
tankin sisällä kokooma allas josta polttoaine lähtee pumpun kautta järjestelmään (ohc ulkona pumppu)
ja paluu on samaan altaaseen jolloin sen pinta on korkeampi kuin muun tankin pinta(imee loputkin bensat ilman ilma häiröitä).
muitakin voi olla mutta ei olennaista.
p.s
osta samalla paikallisesta fordilta ne mutteriprikkapeltilevyt sinne tankin kiinnikkeisiin ja laita vain oikean mittaiset pultit(siis ei yhtään ylimääräistä pituutta) sinne ja kierteeseen tervaa tai kupari tahnaa
säästyt seuraavalta sahaus operatiolta.
ja tässä oli tietenkin puolet mutua ettei oltais liian tarkkoja

kaasari
polttoaineen tulo ja lähtö tankin päällä mittarin anturin kannassa
tankin sisällä ei ollenkaan kokoma säiliötä tai pieni sellainen
ruisku
putken lähtö ja paluu tankin kyljessä
tankin sisällä kokooma allas josta polttoaine lähtee pumpun kautta järjestelmään (ohc ulkona pumppu)
ja paluu on samaan altaaseen jolloin sen pinta on korkeampi kuin muun tankin pinta(imee loputkin bensat ilman ilma häiröitä).
muitakin voi olla mutta ei olennaista.
p.s
osta samalla paikallisesta fordilta ne mutteriprikkapeltilevyt sinne tankin kiinnikkeisiin ja laita vain oikean mittaiset pultit(siis ei yhtään ylimääräistä pituutta) sinne ja kierteeseen tervaa tai kupari tahnaa
säästyt seuraavalta sahaus operatiolta.
ja tässä oli tietenkin puolet mutua ettei oltais liian tarkkoja


Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia
-
- Ylläpitäjä
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 4537
- Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
- Paikkakunta: nurmijärvi
suosittelen kokemuksella että otat pultti pyssyn ja kunnon hylsyn (6kulmaisen) naputat hylsyn kunnolla pohjaan asti ja pyöräytät kiinnipäin.
ja toivot että pultti menee poikki
silloin pääset helpoimmalla ja jos ei katkee niin meni rauta saha hommiks
ja toivot että pultti menee poikki
silloin pääset helpoimmalla ja jos ei katkee niin meni rauta saha hommiks
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia
-
- Viestit: 2567
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
- Paikkakunta: Mä missään asu
- Viesti:
-
- Viestit: 5172
- Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
- Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
- Viesti:
Itse porasin kannan pois pultista, ei uskaltanut viedä rälläkkää lähellekkään tankkia. Pistepuikolla vaan pultinkannan keskelle piste ja sit 9mm terällä porailemaan.
BMW - Elämää ohituskaistalla. 
Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--

Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--
-
- Ylläpitäjä
-
- Ylläpitäjä