OHC nokka
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- CRSC jäsen 2014
- Viestit: 1018
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 15. 22:30:32 2003
- Paikkakunta: Masku
OHC nokka
Seuraavaan kokoonpanoon sopivaa nokkaa haetaan;
205 lohko 1mm ylikoossa KS valumännät, tasapainotettu, 4-1 sarja, 45dcoet lyhyellä imusarjalla, kansi 1.6 44/37 portattu virtauspenkissä ilmeisen hyvin (1.6mitattu 120hp pyöristä). Auto 900kg/5v+3.9 perä.
Kadulle ja radalle.
205 lohko 1mm ylikoossa KS valumännät, tasapainotettu, 4-1 sarja, 45dcoet lyhyellä imusarjalla, kansi 1.6 44/37 portattu virtauspenkissä ilmeisen hyvin (1.6mitattu 120hp pyöristä). Auto 900kg/5v+3.9 perä.
Kadulle ja radalle.
Jaguar Xj6 series 1 swb V8
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6559
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
- Paikkakunta: Helsinki..... #54
Mä olen jo vuosina ollut aivan sekaisin kerran omistettuani kent cams GP-1 -nokan (german profile). Muuta en voi suositella. Vetää kovaa ja korkealle, arvoja ei nyt just tässä ole, mutta nekin löytyy.
Escort mk1 -70
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76
-
- Viestit: 748
- Liittynyt: To Elokuu 22. 18:53:13 2002
koska valumännät:
cat cams sport 284/11,6mm/110
pitkät vivut
sinkkujouset n 80-90kg
puristussuhde max 11:1 (tarkista ettei mene yli 1,6 kannella 2,0 moottorissa)
pienellä riskillä (kiertää 7500rpm-8000rpm = voi valumäntä tai vakiokanki hajota) paljon tehokkaampi
cat cams RF/sprint 300/12,96mm/108 h 214e
pitkät vivut
tuplajouset n 100-110kg
puristussuhde 11,5-12,0:1
cat cams sport 284/11,6mm/110
pitkät vivut
sinkkujouset n 80-90kg
puristussuhde max 11:1 (tarkista ettei mene yli 1,6 kannella 2,0 moottorissa)
pienellä riskillä (kiertää 7500rpm-8000rpm = voi valumäntä tai vakiokanki hajota) paljon tehokkaampi
cat cams RF/sprint 300/12,96mm/108 h 214e
pitkät vivut
tuplajouset n 100-110kg
puristussuhde 11,5-12,0:1
-
- CRSC jäsen 2014
- Viestit: 1018
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 15. 22:30:32 2003
- Paikkakunta: Masku
Kannesta on höylätty 1.7mm, eli 2.0 alakerralla vaatii toimenpiteitä. Palotilasta ilmeisesti voi kairata jonkin verran, entä onko saatavana tukevampaa kannentiivistettä?
Jaguar Xj6 series 1 swb V8
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
-
- Viestit: 1314
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 21. 13:53:31 2003
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
mulla oli tällainen kokoonpano.
Piper BP285. (erittäin miellyttävä ja laajavääntöinen katunokka)
1mm ylikoon Kolbenschmitit muuten vakio 2.0 alakerrassa.
vauhtipyörän takaa ohennettu hammaskehään asti
1.6 kansi 44 ja 37,4 venttiileillä (pienemmäksi sorvatut gp1 rosterivenat)
kannesta höylätty 1.8mm jonka jälkeen avarsin palotilat 11.8 puristus-suhteelle. FelPro-pahvi
vakio imusarja + 36/36 Weber DCD
martelius 4-2-1 peltisarja
915kg välikoppa, cossun laatikolla ja 3.9 enkku lukkoperällä +205/60-13 katurenkailla ja omatekoisilla traction bar tangoilla.
varttimaili 14,57s / 160.1km/h
0-100 (G-Tech mittarilla) 6,2 - 6,4 s
Kuva pannuhuoneesta
Piper BP285. (erittäin miellyttävä ja laajavääntöinen katunokka)
1mm ylikoon Kolbenschmitit muuten vakio 2.0 alakerrassa.
vauhtipyörän takaa ohennettu hammaskehään asti
1.6 kansi 44 ja 37,4 venttiileillä (pienemmäksi sorvatut gp1 rosterivenat)
kannesta höylätty 1.8mm jonka jälkeen avarsin palotilat 11.8 puristus-suhteelle. FelPro-pahvi
vakio imusarja + 36/36 Weber DCD
martelius 4-2-1 peltisarja
915kg välikoppa, cossun laatikolla ja 3.9 enkku lukkoperällä +205/60-13 katurenkailla ja omatekoisilla traction bar tangoilla.
varttimaili 14,57s / 160.1km/h
0-100 (G-Tech mittarilla) 6,2 - 6,4 s
Kuva pannuhuoneesta
-
- CRSC jäsen 2014
- Viestit: 1018
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 15. 22:30:32 2003
- Paikkakunta: Masku
Sieltä tuli polttoaineen syöttöä lukuunottamatta sama moottori, eli palotilasta lähtee tavaraa.
cheers. Homma etenee.
cheers. Homma etenee.
Jaguar Xj6 series 1 swb V8
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..