Mistä voisi johtua

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Tupi
Viestit: 1001
Liittynyt: La Heinäkuu 5. 9:07:56 2003
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

Mistä voisi johtua

Viesti Kirjoittaja Tupi » Ti Tammikuu 20. 12:24:11 2004

Osaisko kukaan kertoa mikä on vikana kun auto ei käynnisty kylmänä ei etes yritäkkään mutta heti kun on vaikka tunnin lohkarissa niin lähtee tekniikkahan on turbo ohc is ruiskulla ilmamäärä mittari on vaihdettu ei vaikuttanu mitään bensaa se saa kunnolla ja tosiaan tunti lohkarissa niin lähtee niinku pitääkin jopa nolla kelillä tekee tätä auttakaa rupee itellä loppuun jo hermot tuohon ongelmaan

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » Ti Tammikuu 20. 12:41:18 2004

käynnistä kylmänä ja mene haistamaan putkesta haiseeko raaka bensa
jos ei haise niin bensaa ei tule.

jos haisee niin :
kipinäää ei tule
esim. sytkän vahvistin rikki (jakajan kyljessä tai sivupellissä kii)
liikaa bensaa
moottorin lämpö tunnistin viallinen antaa väärän arvon.
suuttimet väljät ei sitten kirveelläkään kylmänä käyntiin ja bensa haisee.
oli muuten mulla tää vika ja vaihdoin suuttimet nin toimi hyvin.
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

Tupi
Viestit: 1001
Liittynyt: La Heinäkuu 5. 9:07:56 2003
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tupi » Ti Tammikuu 20. 18:52:57 2004

Bensaa saa kyllä se on varma mutta kylmänä se ei vaan lähe käyntiin mutta heti ku on noin tunnin lohkarissa niin hörskyttää kuin uusi onko is:ssä monessakin paikkaa noita lämpöantureita vai onko vain se yksi

Skorppi
Viestit: 1961
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Skorppi » Ti Tammikuu 20. 18:59:54 2004

Mitkä tulpat? Mulla ei ainakaan kossu lähde tulille jos on yli 10 pakkasta championin c57 tulpilla jotka on tarkoitettu ahdettuun. Ihan tavallisen DOHC-koneen tulpat laitoin nyt talveksi.
Corvette C5 Supercharged

- 500whp.net -

Newis
Viestit: 399
Liittynyt: Pe Maaliskuu 1. 10:14:43 2002

Viesti Kirjoittaja Newis » Ti Tammikuu 20. 20:15:44 2004

Skorppi kirjoitti:Mitkä tulpat? Mulla ei ainakaan kossu lähde tulille jos on yli 10 pakkasta championin c57 tulpilla jotka on tarkoitettu ahdettuun. Ihan tavallisen DOHC-koneen tulpat laitoin nyt talveksi.
Oharissa vuosi sitten samoja oireita kun ostin "taunuksen tehotulpat" siihen ja tuli ekat kunnon pakkaset.

Ei lähtenyt, ei sitten millään. Ja kyllä vi**tti alkaa vaihtaa tulppia 10 asteen pakkasessa, mummoja tuli vaakatasossa taivaalta, pohjosesta tuuli, oli pimeetä, hanskat jäi himaan ja töihin oli aika vähän kiire aamulla.

Tulpat vaihtoon (osta fordilta motocraftit) ja venttiilit säätöön ellei nokka ala olee sitt jo väsy.

Vastaa Viestiin