Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
BDG
- Viestit: 220
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 18. 21:05:44 2003
- Paikkakunta: Jämsä
Viesti
Kirjoittaja BDG » Ma Tammikuu 26. 17:22:26 2004
Oliskos kellään kuvia IS Kannen vakio imukanavista
-
Samil
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja Samil » Ti Tammikuu 27. 0:14:10 2004
Jos ei löydy, niin huomenna voin ottaa kuvia.
-
BDG
- Viestit: 220
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 18. 21:05:44 2003
- Paikkakunta: Jämsä
Viesti
Kirjoittaja BDG » To Tammikuu 29. 19:06:29 2004
Tattis !!
-
fomoco3
- Viestit: 2101
- Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
- Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja fomoco3 » Pe Tammikuu 30. 11:02:29 2004
vau...mä en tiennykkään että mullakin on noin modernit palotilat

Projektit
"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"
-
Tähtisilmä
- Viestit: 436
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 8. 12:38:32 2003
- Paikkakunta: Pohjois Savo
Viesti
Kirjoittaja Tähtisilmä » Pe Tammikuu 30. 12:01:07 2004
Harju:
onko kuvissa näkyvä is-kansi vakiokamaa?
S a a b & F o r d
-
Sammy
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja Sammy » Pe Tammikuu 30. 12:08:56 2004
mitäs erillaista nois IS kansissa on tavalliseen 2.0 kanteen.
sain kösityksen et palotilat ja noi imukanavat sarjan kohtaalta on erillaiset. onko venttiilikoko sama?
-
siipicossu
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja siipicossu » Pe Tammikuu 30. 12:47:35 2004
Imukanavassa eroa
palotila aika samannäköinen kuin norm kannessa
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
Harju
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja Harju » Pe Tammikuu 30. 13:04:32 2004
Kansi on ihan vakio. Seetit on joskus hiottu "paremmiksi" en vaan muista montako kulmaa enkä asteita mitä ne oli ja miksikä ne hiottiin.
-
MikkoT
- Viestit: 1314
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 21. 13:53:31 2003
Viesti
Kirjoittaja MikkoT » La Tammikuu 31. 12:27:44 2004
Imukanavan sisäänmenonhalkasija on IS:n kannessa 38mm ja kaasarin kannessa 36mm. Tossa on se suurin ero noitten kanavien kohalla. pakokanavat ainakin silmällä katsottuna samanlaiset ja myös venttiilit samat.
-
olafu
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Viesti
Kirjoittaja olafu » Ti Syyskuu 7. 23:58:05 2004
Ruiskun kannessa imukanava on myös eri muotoinen. Tavallisissa kaasarikoneiden kansissa kanava on hieman kallistettu kohti venttiilin lautasta, jolloin ennen imuventtiilin lautasta olevan kaarteen sisäreuna jää teräväksi. Ruiskun kannessa kanava lähtee aika suoraan ja kaartuu vasta lopussa kohti imuventtiiliä, eikä kaarteen sisäreuna ole enää terävä.
Jäsen #606