Ruiskun perkeleet

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Tupi
Viestit: 1001
Liittynyt: La Heinäkuu 5. 9:07:56 2003
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

Ruiskun perkeleet

Viesti Kirjoittaja Tupi » Ke Helmikuu 4. 10:05:16 2004

Mistä voisi tämmönen johtua--> Auto käyntiin niin se rupee pätkiin ja syy kyllä löydettiin suihkuttaa koko ajan ykköspytylle bensaa mikä tällaisen voi aiheuttaa ??outoa on

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » Ke Helmikuu 4. 10:54:06 2004

suutin jäänyt auki

syy:
jos auto seisonut pitkään neula on ruostunut kiinni.

jos on ajosta rikkoitunut ,roska järjestelmässä,palautus jousi poikki
....tai mitä muuta tahansa mekaanista suuttimessa.

ota liitin irti jos ruiskutus lakkaa niin johto on rikki tai boksin trankku rikki.
tietenkin kaikki riippuu siitä mikä ruisku sulla on. :)
jos se on k-jet tronic niin sen kuuluukin ruiskuttaa aina kun ilmä määrä mittaria avataan :D

tossa on vain mutua aluks
joku muu varmaan jatkaa
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

PasiZ
Viestit: 1033
Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
Paikkakunta: Salo, #480
Viesti:

Ruutasta

Viesti Kirjoittaja PasiZ » Ti Helmikuu 10. 14:53:39 2004

Jos L-jetronic, niin boksin trankku ei tule kysymykseen, koska kaikkien suuttimien ohjaus yhtä puuta. Eli tässä tapauksessa veikkaisin ykkösen suuttimen pimentoa.

Jos motronic niin vaihda ykkös-kakkospytyn suuttimien johdot keskenään, ja katso, tekeekö vielä samaa ykköspytyllä. Jos vika siirtyy kakkoseen, on sähköinen vika, jos ykkönen ruuttaa vieläkin, on suutin jumissa.
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka ;)
Fun is not a straight line

Vastaa Viestiin