homman

nimi - jakoketjun ja kiristimien vaihto, 24v 2,9i BOA (vanhempi, yhdellä tuplaketjulla)...
Onko kellään kokemusta, kannattaako lähteä turaamaan siten, että purkaa keulalta maskit, valot, syylärin ja muut roippeet - ja näin ollen säästyy tuon myllyn irtiotolta??? Vaiko pakoputkiston kautta

näin pienenä miehenä kannattaisi?
Siis tuo myllyhän on tässä tappauksessa asetettu (ilman kenkälusikkaa, näköjään

) mk1 sierran keulalle...
* # 71 *
Harraste1 - Ford Sierra XR 24v Cosworth -83/-93
Harraste2 - Ford Mustang GT Convertible -07
pikkuMUSTA - Ford Galaxy 2,2 TDCi Titanium -09
Historiaa - Scorpio Cosworth STW Ghia -93 & Sierra 2,0 STW -83 & Ka 1,3i -98 & Ratsuni 160 J -78 & Citroen C2 VTR -04