Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
BDG
- Viestit: 220
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 18. 21:05:44 2003
- Paikkakunta: Jämsä
Viesti
Kirjoittaja BDG » Su Maaliskuu 14. 11:56:02 2004
Eli arkistosta ei löydy sierran kierroslukumittarin korjausohjetta. Löytyskös mistään ko. ohjetta
RapajuoppoPutkiMies*469*
-
Marja
- Viestit: 3171
- Liittynyt: To Joulukuu 6. 23:12:04 2001
- Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja Marja » Su Maaliskuu 14. 13:11:28 2004
Käy kaikki juotokset läpi.
Mondeo 2002 ST220
Persaukiset ajaa dieselillä!

-
Vieras
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja Vieras » Su Maaliskuu 14. 13:13:18 2004
Lyhyesti
Mittari irti ja käyt juotokset läpi kolvilla jonka lämpö ei ylitä 400 astetta, muuten menee uusiksi.
-
BDG
- Viestit: 220
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 18. 21:05:44 2003
- Paikkakunta: Jämsä
Viesti
Kirjoittaja BDG » Su Maaliskuu 14. 13:24:12 2004
Kiitoksia
Onko noissa joku tyyppivika mistä pettää,kun ei viisari värähdä
RapajuoppoPutkiMies*469*
-
Vesku
- CRSC jäsen 2016
- Viestit: 2289
- Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
- Paikkakunta: Kymenlääni
Viesti
Kirjoittaja Vesku » Su Maaliskuu 14. 13:42:25 2004
Omassa oli kylmäjuotos keltaisessa johdossa, joka tulee liitinruuveista takaa piirilevylle. Ilmeisesti yleensä joku noista kolmen johdon juotoksista on huono...
-
BDG
- Viestit: 220
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 18. 21:05:44 2003
- Paikkakunta: Jämsä
Viesti
Kirjoittaja BDG » Su Maaliskuu 14. 19:00:18 2004
Kelt. johdos kylmäjuotos,mutta eipä se sillä vielä korjaantunu.Onko escort mk4:s ja sierras sama kiekkamittari
RapajuoppoPutkiMies*469*
-
Vieras
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja Vieras » Su Maaliskuu 14. 19:16:22 2004
VINKKI
Juota ne kaikki liitokset uudestaan.
Kolmen kerran kokemus kertoo.