Fel-pro

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

paperman
Viestit: 1699
Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
Paikkakunta: Muikkukukko #496

Fel-pro

Viesti Kirjoittaja paperman » Ti Maaliskuu 16. 23:30:39 2004

Eli kuulin huhuja, että tuo ois matalampi kun orkkis kannentiiviste(ohc)! Tietääkö kukaan miten paksu on kun vedetään kansi momenttiin?
Viimeksi muokannut paperman, Ke Maaliskuu 17. 12:41:38 2004. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com

Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)

Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!

SHR
Viestit: 1487
Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002

Viesti Kirjoittaja SHR » Ti Maaliskuu 16. 23:40:16 2004

Millinpinnassa, tossa on yksi käytetty 93 reiällä.

paperman
Viestit: 1699
Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
Paikkakunta: Muikkukukko #496

Viesti Kirjoittaja paperman » Ke Maaliskuu 17. 0:20:36 2004

SHR kirjoitti:Millinpinnassa, tossa on yksi käytetty 93 reiällä.
Elikkä oli siis pikkasen matalampi kun orkkis! Täytyy saada vähä puristuksia ylemmäs tuosta kesä koneesta ja tuo ois pikku lisä siihen. Tekeekö tommosella tiivisteellä mitään? Tulee vapari koneeseen.
Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com

Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)

Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!

MikkoT
Viestit: 1314
Liittynyt: Pe Maaliskuu 21. 13:53:31 2003

Viesti Kirjoittaja MikkoT » Ke Maaliskuu 17. 1:25:11 2004

Toi sinisen fellpron tiivisteen paksuus pitäs olla 1,1mm puristamattomana eli se on varmaan siinä millin luokkaa tai vähän alle puristettuna, kun vakio taas puristettuna noin 1,25mm.
Ton pitäs olla tosi hyvä tiiviste just vapariin ja kestää hyvin 11,8-12 puristussuhteen. Tutun F-ryhmän kisaescossa ei mitään ongelmia 11,8-11,9 puristussuhteilla ja kierrätetään 8000 asti.

musicman
Viestit: 99
Liittynyt: To Tammikuu 29. 22:47:55 2004
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musicman » Ke Maaliskuu 17. 9:39:40 2004

Fel-Pro.
Quot homines, tot sententiae
* * *
Cadillac Seville STS 4.9 V8
Ford Capri III 2.6 V6
Ford Fiesta IV 1.3i

paperman
Viestit: 1699
Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
Paikkakunta: Muikkukukko #496

Viesti Kirjoittaja paperman » Ke Maaliskuu 17. 12:41:13 2004

musicman kirjoitti:Fel-Pro.
Kiitos korjauksesta! :wink:
Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com

Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)

Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!

Tupi
Viestit: 1001
Liittynyt: La Heinäkuu 5. 9:07:56 2003
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tupi » Ke Maaliskuu 17. 23:05:32 2004

Hyvä tiiviste on kesti itellä yli 12kilon puristuksia. Ja tiivistehän on teflon pinnalla eli ei jää kanteen/lohkoon kiinni ja kestää lämpöä
Turboukkona yrityksessä https://thturboservice.fi/

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ke Maaliskuu 17. 23:05:37 2004

minä sain työntömitalla puristetun paksuudeksi 1,1mm

Vastaa Viestiin