H tai X -tyylin crossflow putki?

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

H tai X -tyylin crossflow putki?

Viesti Kirjoittaja MouTine » Ma Huhtikuu 5. 21:58:47 2004

Onko V-miehillä kokemusta tuosta paineentausaus putkesta? Taitaa vaan Sierroissa ja Scorpeissa olla jo muutenkin yhtenä putkena. Hyödyt jo suurinpiirtein tiedänkin. Onko haittoja? Mutta lähinnä, mihinköhän kohtaan tuon sijoittaa pakoputkistossa?
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

GYRUS
Viestit: 730
Liittynyt: Pe Maaliskuu 1. 20:23:21 2002
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja GYRUS » Ma Huhtikuu 5. 22:04:44 2004

yleensähän se X tai suora putki kahden putken väliin on sijoitettu siihen missä peltisatsit loppuvat. Ja haitoista en keksi muuta kuin vähä vaikeampi tehdä kuin normi putkisto.

elikkä eikös paras ole virtauksen kannalta pyöristetty X joka on yleensä tehty hitsaamalla kaksi käyrää yhteen ja poistamalla pala välistä.. näin virtaukselle ei tule jyrkkää sisään meno tai putkien uudelleen erkanemis kohtaa..
Viimeksi muokannut GYRUS, Ma Huhtikuu 5. 22:39:20 2004. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ford Sierra Sedan 2.0i
Plymouth Duster -70

Jallu
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 6559
Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
Paikkakunta: Helsinki..... #54

Viesti Kirjoittaja Jallu » Ma Huhtikuu 5. 22:18:58 2004

Minkä tyyppinen pakosarja? Kuinka pitkät primäärit?

Peltisarjan viimeiseen osaan liitos.
personal.eunet.fi/pp/ftech/images/160024.jpg
Escort mk1 -70
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76

Vastaa Viestiin