Koneistus hinnoista vaan =)

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

NiceMan
Viestit: 1480
Liittynyt: Ti Huhtikuu 8. 23:45:03 2003
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Koneistus hinnoista vaan =)

Viesti Kirjoittaja NiceMan » To Huhtikuu 15. 23:51:22 2004

Eli mitä yleensä on keskimäärin maksaneet?

Itse maksoin tuon ohc 2.0 kannen koneistuksesta:

4xseetirengas + Race seeti 96e
8 Pronssiohjuria 70e
4ximuseetin koneistus(race) 25e
oikaisu(0.15-0.20) 28e
Nokan laakereiden vaihto 25e

Pyöristettynä loppu summa 240e
Työ oli kyllä kaunista, venttiilitkin numeroitu =)
Ja kanteen tuli siis 2mm ylikokoa olevat teräsventtiilit.

Tähän että eroaako "race" seeti jollain tavalla "tavallisesta" ?

Loppu osien hinnat myöhemmin kun saan ne =)
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Paalattu)
Ford Mondeo STW 2.3 2008 (Myyty)
Ford Mondeo 2.0EcoBoost 2011 (Käytis)
http://theniceman.com/
Jäsen 629
ISÄ 05.09.2011 23:17

Sodfor
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Sodfor » Pe Huhtikuu 16. 2:04:07 2004

Moro...

Saako kysyä? Kysyn kuitenkin... :wink:
Eri asia et vastaatko....

Missä teetit nuo työt?

NiceMan
Viestit: 1480
Liittynyt: Ti Huhtikuu 8. 23:45:03 2003
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NiceMan » Pe Huhtikuu 16. 18:12:17 2004

Yhden "ukon" kautta joka rakentaa kisa koneita etc.
Yksi tuttu tuntee hänet =)
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Paalattu)
Ford Mondeo STW 2.3 2008 (Myyty)
Ford Mondeo 2.0EcoBoost 2011 (Käytis)
http://theniceman.com/
Jäsen 629
ISÄ 05.09.2011 23:17

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » Pe Huhtikuu 16. 18:27:35 2004

Pronssiholkit oharin kanteen & 0.7mm lasku. Ja venttiilien hionta.
yht. 100e
Jäsen #606

Perkele
Viestit: 694
Liittynyt: Pe Heinäkuu 19. 7:07:30 2002
Paikkakunta: Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perkele » Ma Huhtikuu 19. 10:33:04 2004

Itse sain kaverin avustuksella/ammattilaisella, CVH kannen avarruksen virtaamaan 180hp, seetien hionta, venttilien kulmaus ja kannen lasku 0.7mm yht.115€
Escort Cosworth -94 MS2 Extra 3.3.5/gslender 2.8a, ahtopaineen säädöllä, sequential ruiskutuksella, COP , yms.
Audi A4 quattro TFSI 2.0 -09, Eibach, Simmons.
#432
"Mestarisäätäjä"

lalli69
Viestit: 1367
Liittynyt: Ti Kesäkuu 10. 11:16:09 2003
Paikkakunta: Panttila, capital of Kurikka #837

Viesti Kirjoittaja lalli69 » Su Joulukuu 12. 21:30:30 2004

Ostin tuossa "harjoittelu" kannen, ja alunperin oli tarkoitus että kaveri sitä vähän jyrsisi, mutta sitten ajattelin että voishan tuota itsekkin rouhia ihan harraste pohjalta. :)

Muutama kysymys näin ennakkoon ennekuin "tuhoan" kannen.

Paljonko tulee maksamaan uusien seetien tekeminen, jos surutta päästäis vingulla vähän reippaammin ja siinä sivussa seetit sais kipiää?

Kuva 1
Kuva 2

On meinaan jo alkaapäälle noi seetit koneistuksen tarpeessa....
-Mies on ku ongen koukku, vaikka seliäs lukoo notta Kurikan Ryhti.

Vastaa Viestiin