Iskunvaimennintesti

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

PasiL

Iskunvaimennintesti

Viesti Kirjoittaja PasiL » Ma Huhtikuu 26. 13:39:16 2004

Nyt jäi hieman huono maku näistä iskaritesteistä. Ensimmäisellä kerralla menin katsastamaan ja lukemiksi tuli takapäässä 40/20, ero 50%. Inssi antoi korjauskehoituksen. No, menin ja hain uudet takaiskarit. Vanhat lähtivät Englantiin tutkittavaksi.

Seuraavalla kerralla tuli tulokseksi 36/jotain, ero kuitenkin pieneni 33%:iin ja sain leiman kun oli uudet iskarit alla. Kävin vielä hetken mielijohteesta käymässä Motonetin ilmaisessa iskaritestissä ja siellä taakse tuli tauluun lukemat noin 42/16 ero oli 63%. HÄH?

Minulle kyllä kerrottiin että iskaritesti ei anna täydellistä kuvaa alustan toimivuudesta, varsinkin kun minulla on "jäykkä" ja madallettu alusta. Puslissa ei ainakaan päällepäin ole mitään vikaa ja renkaissakin on ilmaa riittävästi.

Onko kellään mk1/2 fiestassa tullut eteen vastaavanlaisia lukemia? Ihmetyttää kovasti mistä ero johtuu.

Jore
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Jore » Ma Huhtikuu 26. 13:42:37 2004

Eikö ton pitänyt alunperin olla vaan "informatiivinen" testi, eli ei tule hylkyjä tosta vaan ainoastaan suositus vaihtaa iskarit/jouset.

T:Jore

Vieras
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ma Huhtikuu 26. 14:19:07 2004

Jore kirjoitti:Eikö ton pitänyt alunperin olla vaan "informatiivinen" testi, eli ei tule hylkyjä tosta vaan ainoastaan suositus vaihtaa iskarit/jouset.

T:Jore
Näin minäkin olen tuon ymmärtänyt koska on ollut kummallisia poikkeamia.

Vastaa Viestiin