En ainakaan tähän hätään löytänyt vastaavaa topiccia
Aloin tuossa tsekkaa Tanen venttiilien välyksiä ja kääntelin aikana nokkia esiin ja kolmos pytyn imu puolen kohdalla löyty "kiva" ylläri...
nokka kulunut kahdelle "kololle"...

Alkoi hieman nyppii ku en oikein ollut varautunut että nokkaa sais alkaa vaihtaa...
varsinkin kun ei oo normaali nokka vaan Kent camsin fr22 keppi...
Kyssäri kuuluu: voiko tuota viel pelastaa?
oon vaan kuullu et noita koloja vois täyttää ja uudelleen muokata??
Kovinkin kallista?
Mistäs moinen saattanut johtuu? Öljy putki tukoksen aiheuttamaa?
Tulevaisuutta ajatellen....kannattaako satsata tehokkaampaan öljypumppuun?
et vähentääkö tukosten mahdollisuutta? vai hä?
Muita tipsejä ja vinkkejä kannentiivistees ja pulteiks yms. otetaan mielellään vastaan...
Pannu oli siis 2.0 ohc 1.6 kannella....
KIITOS!!
