Öljypohja + turbo

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

NiceMan
Viestit: 1480
Liittynyt: Ti Huhtikuu 8. 23:45:03 2003
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Öljypohja + turbo

Viesti Kirjoittaja NiceMan » Ti Toukokuu 4. 20:43:15 2004

Kyseessähän on ohc turbo projektini jotenka kysymys öljypohjasta tai siis öljynpaluusta sinne ahtimelta...

Menenkö pahasti metsään jos levitä öljypohjaa niin paljon kuin startti etc antaa myöten ja teen paluun tuohon levennykseen josta öljy menee sitten 2kpl 10mm reikien kautta tuonne orginaali osastoon takaisin kiertoon?
Tietenkin putken pää öljypinnan alla.
Eli en poistaisi sitä väliseinämään vaan tekisin alareunaan reiät josta se painovoiman ansiosta palaa kiertoon.
Näin voisi saada 0-5-1 litraa lisää öljytilavuuttakin samalla.

Ymmärsiköhän kukaan mitä tarkoitin =)
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Paalattu)
Ford Mondeo STW 2.3 2008 (Myyty)
Ford Mondeo 2.0EcoBoost 2011 (Käytis)
http://theniceman.com/
Jäsen 629
ISÄ 05.09.2011 23:17

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Ti Toukokuu 4. 21:47:49 2004

Paluuputken (turbolta) pää ei missään tapauksessa saa olla öljypinnan alla.
Muuten tuo ylimääräinen sumppu on ok; puhdistaminen irroituksen yhteydessä voi olla mielenkiintoista hommaa 10mm reiän kautta :?
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

Vastaa Viestiin