boxin kunnostelua

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Tupi
Viestit: 1001
Liittynyt: La Heinäkuu 5. 9:07:56 2003
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

boxin kunnostelua

Viesti Kirjoittaja Tupi » Ti Toukokuu 4. 19:47:32 2004

Joo tuossa kaverin nelikko cossun boxiin tuli vaihdettua suuttimien transistorit koska kakkos ja kolmos pytyn suuttimet mykisty syy oli se että kaksi trankkua oli hajonnut. No vaihdoin kaikki kuusi trankkua ja nyt se tekee semmosta että joka suuttimesta lentää koko ajan bensaa yhtäaikaa eli enään se ei jaksottele suuttimia missähän voisi olla vika?
Turboukkona yrityksessä https://thturboservice.fi/

FordEscort
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja FordEscort » Ti Toukokuu 4. 19:53:08 2004

Näinköhän meni transistorien navat väärin? katsoitko varmasti että emitteri, kollektori ja kanta on oikein?

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ti Toukokuu 4. 20:03:37 2004

Oliko samanlaisia vai vastaavia?
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

Tupi
Viestit: 1001
Liittynyt: La Heinäkuu 5. 9:07:56 2003
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tupi » Ti Toukokuu 4. 20:37:49 2004

samanlaisia näytti olevan malli BDX 53M
Turboukkona yrityksessä https://thturboservice.fi/

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ti Toukokuu 4. 21:04:00 2004

Jos on kerran samanlaisia niin pitäisi olla mahdotonta laittaa jalkoja väärin. Oletko tarkistanut että ei ole oikosulkuja tullut tinattaessa?
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

Tupi
Viestit: 1001
Liittynyt: La Heinäkuu 5. 9:07:56 2003
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tupi » Ke Toukokuu 5. 1:18:50 2004

ei ole oikosulkuja. Onkohan BDX 53C:llä ja BDX 53M:llä eroja
Turboukkona yrityksessä https://thturboservice.fi/

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ke Toukokuu 5. 13:04:41 2004

C:ssä (60volttia) todennäköisesti pienempi jännite kesto.
M mallista en ole löytänyt datatietoja.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

Tupi
Viestit: 1001
Liittynyt: La Heinäkuu 5. 9:07:56 2003
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tupi » Ke Toukokuu 5. 15:12:55 2004

eli jaloissa ei pitäis olla eroja.Pitääpä kokeilla nuilla C:llä jos toimis niitä on nimittäin tukkupaketti :lol:
Turboukkona yrityksessä https://thturboservice.fi/

Vastaa Viestiin