Fiestaan rst escon kone.

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Ilkka_H
Viestit: 3621
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 15:04:55 2001
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Fiestaan rst escon kone.

Viesti Kirjoittaja Ilkka_H » To Toukokuu 20. 20:41:03 2004

Eli aloin tossa miettimään että pitäiskö laittaa fiestaan föönillä varustettu pannu. Jivehän tästä varoitteli kun autoa Lappikselta hain. RST eskon konehan varmaan pitäisi mennä sinne "heittämällä" ? Onko joku asiaan enemmänkin perehtynyt (jive?) tutkinut mitä kaikkea tarvitaan leimalle. Eli mullahan on alkuperäinen 1.6 ja siinä on rst fiestan jouset ja bilsteinin iskarit. RST:n paksumpi kallistuksen vakain myös löytyy. Joten onko jarruissa mitään eroa rst malliin ? Ainakin clubin sivujen mukaan rst:ssäkin on rummut takana. Jos jarrut on samat niin eikös riitä että pistää rst escon pannun ja laatikon autoon ja lähtee leimalle muutoskatsastamaan ? Noin parikymmentä prosenttiahan taisi tulla pannusta ja laatikosta.
#6
Escort -75

Hartza
Viestit: 1241
Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
Paikkakunta: Salocon Valley #584
Viesti:

Re: Fiestaan rst escon kone.

Viesti Kirjoittaja Hartza » To Toukokuu 20. 21:05:36 2004

Ilkka_H kirjoitti:Eli aloin tossa miettimään että pitäiskö laittaa fiestaan föönillä varustettu pannu. Jivehän tästä varoitteli kun autoa Lappikselta hain. RST eskon konehan varmaan pitäisi mennä sinne "heittämällä" ? Onko joku asiaan enemmänkin perehtynyt (jive?) tutkinut mitä kaikkea tarvitaan leimalle. Eli mullahan on alkuperäinen 1.6 ja siinä on rst fiestan jouset ja bilsteinin iskarit. RST:n paksumpi kallistuksen vakain myös löytyy. Joten onko jarruissa mitään eroa rst malliin ? Ainakin clubin sivujen mukaan rst:ssäkin on rummut takana. Jos jarrut on samat niin eikös riitä että pistää rst escon pannun ja laatikon autoon ja lähtee leimalle muutoskatsastamaan ? Noin parikymmentä prosenttiahan taisi tulla pannusta ja laatikosta.
FRST:ssä on ihan samat jarrut kuin XR2i:ssä, eli 240mm ja jäähdytetyt sekä 8" takana. Niin sulla oli etuvakaaja FRST:n? Semmonen ainakin vaaditaan, ja taakse kanssa. Kone+loota menee heittämällä paikalleen, samoihin kiinnikkeisiin kuin vanha.

Sähköhommat vievät sitten oman aikansa piuhoja yhdistellen.
  • Toyota Corolla 1.4 D4D -06
    Ford Escort mk3 3d 1.3 farmari
    Chevrolet K1500 4x4 pick-up

Vastaa Viestiin