Tulpanjohtojen rakennus

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

sprint
Viestit: 592
Liittynyt: Ke Maaliskuu 6. 13:04:29 2002

Tulpanjohtojen rakennus

Viesti Kirjoittaja sprint » To Toukokuu 20. 21:47:12 2004

Kyse on cossun tulpanjohtojen rakennuksesta. Autossa on bosch:n puola, joten johtoja on joutunut muuttamaan alkuperäisestä. Vakio johdossa johdin on kiinni tulpan hatussa painettavalla holkkiliitoksella. Omassa versiossa liitokset on tehty kierrepäitä apuna käyttäen. Tietääkö kukaan mistä näitä kierrepäitä mahdollisesti saisi tai käytetäänkö jonkun muun automerkin johdoissa kyseistä systeemiä? Ainakaan omalta paikkakunnalta tämän näköisiä päitä ei löydy.
#736

escort mk1 4x4 cosworth 440hv, 510Nm, 1.5Bar

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » To Toukokuu 20. 22:25:15 2004

Käytä uudelleen ne kierrepäät.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

sprint
Viestit: 592
Liittynyt: Ke Maaliskuu 6. 13:04:29 2002

Viesti Kirjoittaja sprint » Pe Toukokuu 21. 7:17:58 2004

Yhdessä johtimessa kierrepää on mennyt sen verta huonoon kuntoon että signaalin saanti on sattumanvaraista.
#736

escort mk1 4x4 cosworth 440hv, 510Nm, 1.5Bar

Vastaa Viestiin