fiesta vetää väärästä päästä

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Rahtinalle
Viestit: 1618
Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
Paikkakunta: harjavalta

fiesta vetää väärästä päästä

Viesti Kirjoittaja Rahtinalle » Su Toukokuu 23. 12:20:07 2004

eli ´mul on tommonen mk1 fiesta ja ajattelin että onko kauhee homma muuttaa se takavetosex :?:

onko jollakin kokemusta tommosest projektista :?:
#712

"hei, onks sen verran yhdyssana"

J0NI
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja J0NI » Su Toukokuu 23. 12:52:50 2004

tekemällä saa mitä tahansa mut mitä jos tekisit vaikka ekkeris kuntoo ennen :D

Rahtinalle
Viestit: 1618
Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
Paikkakunta: harjavalta

Viesti Kirjoittaja Rahtinalle » Su Toukokuu 23. 12:56:47 2004

:evil:
#712

"hei, onks sen verran yhdyssana"

janneke
Viestit: 1109
Liittynyt: Ma Maaliskuu 24. 16:21:15 2003
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja janneke » Su Toukokuu 23. 13:52:18 2004

Mitä elämä on ilman kunnon haaveita ja suunnitelmii :lol: Voihan tuo olla aika projekti :roll:

FordEscort
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja FordEscort » Su Toukokuu 23. 14:38:21 2004

Itsellä on ollut mielessä jäärata-auton tekeminen 2.0 OHC:lla Vanhimman mallin fiestan koriin... Mutta millanenkohan se auto on ajaa kun fiestassakin niin löysä alusta, voihan sinne tietysti vaihtaa paremmat jouset jne, ideoita otetaan vastaan, otetaan vastaan! A'la Kummeli :roll:

tanari
Viestit: 2239
Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tanari » Su Toukokuu 23. 15:29:27 2004

eiköhän se jousitus ole ihan järjestelykysymys, suurin ongelma varmaankin tulee korin leikkelyssä ja kardaanitunnelin tekemisessä, sekä perän kiinnityksessä ja tuennassa :lol: katuautoa siitä on turha haaveilla :cry:
ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.

northwest
Viestit: 1322
Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja northwest » Su Toukokuu 23. 20:57:23 2004

Kokemus on tosta projektista,ei ihan mahdoton temppu-siis kisakäyttöön.
Nyt vaan sääntöjen muutos hieman hankaloittaa tekoa kun on selkeät mitat joiden mukaan on tehtävä,esim. kardaanitunnelin takaosa ja lattia taka-akselin kohdalta jää hieman ahtaaksi(jos aikoo saada riittävän atalaksi asfaltille)Paloseinä on mk1/2 malleissa suht takana(ei saa siirtää),Painonjakauma vaan tarttis saada paremmaksi,nyt etujäähdyttäjällä etu 420kg/taka 360kg...
-elokuussa on kesäloma ja silloin pitäis alkaa rälläkkä laulaan kun muutan näihin uusiin sääntöihin oman pirssin :? ,jotta vaikka enstalvena pääsis taas viivalle 8)
Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.

Vastaa Viestiin