Projekti on edennyt sen verran että laatikko on saatu purettua.
IB5 sisältä
Toinen puolisko
Suurimpia eroja vanhempiin on erilainen peruutusvalon kytkin, huohotus on laatikon päältä ja vaihteensiirtomekanismia on muutettu. Mukavaa näissä "uudemmissa" osissa on se että ne ovat huomattavasti puhtaampia jo ennen pesua...
Tässä on nyt se kuuluisa pääakseli ja sen pää joka yleensä näissä laatikoissa pettää. Fordikin on huomannut tämän ja lisännyt erillisen sisäkoolin näihin uudempiin IB5-laatikoihin. Samaisen laakerin
ulkokehä. Tässä versiossa myös ulkokehä on ulkohalkaisijaltaan isompi. Kuvassa näkyy laakerin keskellä myös se joskus täälläkin ihmetelty "suppilo" joka siis ei liity öljyn täytöön...
Muita eroja laakeroinnissa on moottorin puoleinen poskilaakeri joka on isompijalkaisijainen.
Sisäkooli oli pakko poistaa hiomalla se ensin niin ohueksi että sen sai halkaistua.
Ulkokehä lähti tällä kertaa yhtenä kappaleena.
Tästä jatketaan kun on ensin käyty tilaamassa lisää laakereita ystävälliseltä Ford-kauppiaalta.